ראשי חדשות דל מציגה מסך 32 אינצ’ Ultra HD

דל מציגה מסך 32 אינצ’ Ultra HD

0
0

במסגרת אירוע מקדים לכנס SIGGRAPH שיתקיים השבוע הציגה חברת דל אבטיפוס של מסך אשר צפוי להגיע לשוק ברבעון האחרון של השנה והוא הגדול ובעל הרזולוציה הגבוהה ביותר אותו ייצרה החברה עד כה.

במסגרת האירוע הציגה חברת דל את ה-UltraSharp 32 – מסך חדש מסדרת העילית של החברה הכולל פאנל איכותי במיוחד בטכנולוגיית IGZO ברזולוציה של 3840 על 2160 פיקסלים (או כ-8 מגה פיקסל) – פי 4 לערך ממסכי HD הנמכרים כיום בשוק ופי 2 לערך ממסכי ה-30 אינצ’ הנוכחיים של החברה.

למסך צפויות 2 יציאות מסוג mini display ports, יציאת HDMI, מעמד אלומניום (במקום פלסטיק בדגמים נמוכים יותר) וקורא כרטיסי SD מובנה. הוא יתמוך ב-1.07 מיליארד צבעים עם gamut צבע רחב במיוחד ומשלב תמיכה בקליברציית חומרה (לא נמסר באיזו רמה בדיוק).

מחירו של המסך לא פורסם בשלב זה.

המסך החדש של חברת דל – רזולוציה גבוהה במיוחד

DELL UltraSharp 32

למעשה לא מדובר במסך הראשון המגיע לשוק העושה שימוש בפאנל IGZO בעל רזולוציה דומה. חברת אסוס הכריזה לא מזמן על ה-PQ321Q אשר נמכר כבר בשוק תמורת לא פחות מ-3500 דולרים (רמז למחיר לו אנו אמורים לצפות מהמסך החדש של דל). לרזולוציה הגבוהה יש בשלב זה מחיר מסויים הנובע מכמות המידע העצומה שיש צורך להעביר למסך (תקן ה-DisplayPort 1.2 אמור לאפשר העברה של רזולוציה שכזו אך תקן ה-HDMI 2.0 עדיין איננו זמין ואפשר שדל ממתינה שיוכרז באופן מלא בכדי להשיק את המסך). למתעניינים, ניתן לקרוא ביקורת על המסך של אסוס בקישור הבא.

תמונות של המסך ניתן למצוא באתר engadget.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *