ראשי חדשות Pocket Rig – המכתוף המתקפל הזעיר בעולם

Pocket Rig – המכתוף המתקפל הזעיר בעולם

2
0

בשוק ישנם עשרות דגמים שונים של מכתופים ועזרים דומים האמורים לסייע לצלמי וידאו ווידאו רפלקסי לשמור על יציבות בעת הצילום ולאפשר עבודה ושליטה נוחה יותר עם המצלמה. לרוב מכתופים הם אביזרים גדולים למדי אלא שחברת edelkrone פיתחה גרסה זעירה במיוחד של מכתוף המתקפל – לא להאמין – לגודל שאינו גדול מגריפ של מצלמה והוא וורסטילי במיוחד – סרטון ופרטים נוספים בידיעה שלפניכם.

חברת edelkrone מטורקיה (הסטארט-אפ הטורקי הראשון שאנו פוגשים בתחום הצילום) פיתחה את ה-Pocket Rig אשר הינו שילוב בין מכתוף להתקן דמוי קת רובה מתקפלת. הייחוד הוא כמובן בגודל הזעיר ובעובדה שאין צורך לשאת תוספות גדולות ומורכבות על המצלמה וניתן להסתפק לפחות עבור חלק מן הצילומים בהתקן קטן למדי בגודל של גריפ בתחתית המצלמה. ניתן לראות הדגמה ברורה למדי של היכולות בסרטון הבא:

[vimeo]https://vimeo.com/34857748[/vimeo]

סרטון קצר נוסף המדגים את ההתקן הזעיר היישר מן הקופסא

[vimeo]https://vimeo.com/34478732[/vimeo]

כך נראה ה-Pocket Rig בשלושה מצבים שונים

edelkrone pocket rig

ה-Pocket Rig אמנם איננו מתאים בצורתו הרגילה לשימוש עם מצלמות כבדות ועזרי כגון מסכים חיצוניים ומערכות follow-focus מתקדמות אך כפי שניתן היה לראות בסרטון גם על כך חשבו החברה ב-edelkrone אשר מאפשרים למשתמשים להפוך את ההתקן לחלק מיחידה מקצועית יותר (החברה מוכרת מגוון רחב של עזרים בניהם גם מכתופים גדולים ומקצועיים יותר ואפילו עזרי follow-focus משלה). המחיר של היחידה די תואם לגודל – כ-300 דולרים – פרטים נוספים באתר edelkrone.

ניתן למצוא דוגמאות נוספות לעזרים בתחום הוידאו הרפלקסי בערוץ המיוחד שלנו המוקדש לנושא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

2 תגובות

  1. Avatar

    N_L-R

    03/02/2012 ב 7:11 PM

    אני משתמש במכתוף “כבד” יותר (קישור: https://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=120794131567)
    שהוא ללא ספק מגושם וכעת לאחר שהוספתי למערכת שלי צג מוניטור שמכביד עוד יותר את משקל המערכת החלטתי שאני מוותר על החלק המיועד להישען על הכתף שלי ובמקומו הוספתי רצועה רחבה דוגמת מה שיש למצלמות ולתיקים של מחשבים ניידים ומחר אצלם את השימוש בערכה הזו אולי אוכל להציג לכם את מה שאילתרתי.

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    03/02/2012 ב 11:38 PM

    בכיף – תעלה לפורום אולי ישמש להשראה לאחרים או שלחילופין יהיו להם הצעות שיפור/ייעול.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *