אכלתם במקדונלדס? התבאסתם שההמבורגר המעוך שקיבלתם לא דומה לתמונה מעוררת התיאבון שבשלט הפרסומת? בחברת מקדונלדס החליטו לשים לזה סוף ולהראות לכם באמת איך מצלמים את המזון המהיר הפופולארי ביותר בעולם.
בסרטון הבא לא תראו דבק לייצוב הלחמנייה או חומרים בלתי אכילים אחרים אשר צלמים מקצועיים עושים בהם שימושי לעיתים קרובות בצילומי מזון. מה שכן תראו זה כיצד Hope Bagozzi – מנהלת השיווק של מקדונלדס קנדה, משווה המבורגר שזה עתה נקנה באחד מסניפי הרשת לזה המצולם בפרסומת – ותתפלאו גם במקדונלדס מודעים להבדל ואפילו יודעים להסביר אותו.
Bagozzi צועדת עם ההמבורגר (למעשה צ'יזבורגר) מהסניף הישר אל סוכנות הפרסום Watt International איתה עובדת החברה שם ניתן לראות כיצד מכינים את המזון בסיוע מעצב המזון של הסוכנות אשר עמל להציב כל פיסת מלפפון, חסה ובצל בנפרד ואף מוסיף את הקטשופ בסיוע מזרק ומתיך את הגבינה במדויק בעזרת מייבש שער.
מקדונלדס – בונים את ההמבורגר משכבות
לאחר הצילום מועברת התמונה לתיקון פגמים – החורים בלחמנייה מוסתרים והצילום כולו עובר עיבוד. לבסוף מגיעה ההשוואה המתבקשת – כיצד נראה ההמבורגר אשר נקנה זה עתה בחנות לעומת זה המצולם – עכשיו גם אתם יודעים – שווה צפייה.
Hope Bagozzi ממקדונלדס קנדה וההמבורגר הרגיל והמצולם
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oSd0keSj2W8[/youtube]

אתם יכולים לתמוך באתר מגה פיקסל על ידי רכישה מהשותפים שלנו
משווקים: Amazon, B&H, Adorama and E-bay.
למה שתסמכו עלינו?
אדיר
21/06/2012 ב 4:30 PM
חחחח טוב לדעת איך הם עושים את זה.. באמת זה מאכזב לקבל משהו שנראה טוב בתמונה אבל שאתה מקבל אותו הוא נראה פחות טוב..
יובל
21/06/2012 ב 7:43 PM
מדהים .. אני חושב שגם מעניין לראות אוכל שכן מזריקים לו דבק ועובדים שעתיים עם שפכטל כדי שיהיה עליו ביס מושלם .. אני יודע שכדי לצלם את האייס קפה של ארומה הצלמת טיפטפה עם טפטפת כל טיפה על צידי הכוס כדי שימחיש את אדי הקור..
שרון
21/06/2012 ב 10:45 PM
הוא עורך בפוטושופ?
לא הבנתי למה מצלמים אחרי כל שכבה?
בהחלט מעניין
עידו גנוט
21/06/2012 ב 10:53 PM
לדעתי מצלמים אחרי כל שכבה רק בשביל הסרטון הנוכחי – בפועל מצלמים רק את התמונה הסופית.
//
24/06/2012 ב 3:14 AM
הם מצלמים כל שכבה בשביל לראות על המסך מחשב הגדול את השכבה במדויק –
כך אפשר לראות יותר טוב ולזהות פגמים לפני ששמים את השכבה הבאה.
יונתן
24/06/2012 ב 7:23 PM
חשוב לציין שבארה"ב, וכלל הנראה גם באוסטרליה, יש חוק שמחייב לפרסם תמונות של מזון מקורי כפי שהוא נמכר בחנות, ואסור לעשות שינויים במרכיבים לצורך הצילום.
בישראל, אין חוק כזה, ולכן סביר שהתמונה בפרסומת לגלידריה השכונתית היא לא גלידת שמנת, אלא גלידה פלסטית המורכבת מסיליקון, דבקים שונים ורעלים אחרים.
לדעתי, צריכים לחוקק חוק דומה בישראל, כדי למנוע הטעיית צרכנים, וגם בגלל שזה יותר מאתגר ככה.
עידו גנוט
24/06/2012 ב 8:41 PM
בהחלט – ולפני החוק צריך לעורר בכלל מודעות לנושא כי רבים לא מודעים לכך…
//
26/06/2012 ב 7:45 PM
+1