ראשי מגזין כיצד (באמת) מצלמים את ההמבורגר של מקדונלדס

כיצד (באמת) מצלמים את ההמבורגר של מקדונלדס

8
0

אכלתם במקדונלדס? התבאסתם שההמבורגר המעוך שקיבלתם לא דומה לתמונה מעוררת התיאבון שבשלט הפרסומת? בחברת מקדונלדס החליטו לשים לזה סוף ולהראות לכם באמת איך מצלמים את המזון המהיר הפופולארי ביותר בעולם.

בסרטון הבא לא תראו דבק לייצוב הלחמנייה או חומרים בלתי אכילים אחרים אשר צלמים מקצועיים עושים בהם שימושי  לעיתים קרובות בצילומי מזון. מה שכן תראו זה כיצד Hope Bagozzi – מנהלת השיווק של מקדונלדס קנדה, משווה המבורגר שזה עתה נקנה באחד מסניפי הרשת לזה המצולם בפרסומת – ותתפלאו גם במקדונלדס מודעים להבדל ואפילו יודעים להסביר אותו.

Bagozzi צועדת עם ההמבורגר (למעשה צ'יזבורגר) מהסניף הישר אל סוכנות הפרסום Watt International איתה עובדת החברה שם ניתן לראות כיצד מכינים את המזון בסיוע מעצב המזון של הסוכנות אשר עמל להציב כל פיסת מלפפון, חסה ובצל בנפרד ואף מוסיף את הקטשופ בסיוע מזרק ומתיך את הגבינה במדויק בעזרת מייבש שער.

מקדונלדס – בונים את ההמבורגר משכבות

Macdonalds 1

לאחר הצילום מועברת התמונה לתיקון פגמים – החורים בלחמנייה מוסתרים והצילום כולו עובר עיבוד. לבסוף מגיעה ההשוואה המתבקשת – כיצד נראה ההמבורגר אשר נקנה זה עתה בחנות לעומת זה המצולם – עכשיו גם אתם יודעים – שווה צפייה.

Hope Bagozzi ממקדונלדס קנדה וההמבורגר הרגיל והמצולם

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oSd0keSj2W8[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות