ראשי מגזין 5 טיפים לצילום אוכל

5 טיפים לצילום אוכל

0
0

צלם האוכל Andrew Scrivani מניו יורק פרסם לאחרונה סרטון יחד עם אדובי בו הוא מספק חמישה טיפים פשוטים לצילום אוכל מוצלח ואנו משתפים אותם איתכם.

צילום אוכל הוא עולם ומלואו. בתקופה האחרונה אנו עוסקים לא מעט בצילום אוכל במסגרת ערוץ סרטוני האוכל הטבעוני שאנו מפרסמים בשם Veggiez בפייסבוק אליו אתם מוזמנים להירשם (ניתן לראות את כל הסרטונים והמתכונים בערוץ היוטיוב של המיזם המתעדכן בקביעות).

העקרונות והטיפים עליהם מתייחס Scrivani בסרטון יכולים להועיל לכל מי שרוצה לצלם אוכל בצורה טובה יותר, בין אם מדובר בצלמים מקצועיים או מתחילים – הינה חמשת הנקודות המוזכרות ומודגמות בסרטון למטה:

  1. הגדר את התאורה שלך (אור טבעי או מלאכותי), השתמש במקור אור עיקרי אחד וצלם כנגדו/מולו בכדי ליצור החזר/נצנוץ מעורר תאבון. אתם יכולים להזליף מעט מים על המזון בכדי לעזור בתהליך (תלוי בסוג המזון כמובן).
  2. השתמש בדיפיוזר ועבוד עם אור רך – תאורה רכה עדיפה ברוב המקרים (יש יוצאים מהכלל כמובן) בעת צילום מזון – השתמש במרככים בין אם אתה עובד עם תאורה טבעית או מלאוכותית.
  3. עבודה עם האור – חתוך ועצב את האור כרצונך בכדי להגיע לתוצאה שאתה רוצה (השתמש במחזירי אור לבנים ושחורים בכדי לאוסיף או להחסיר אור באזורים שונים בפריים בכדי ליצור את התוצאה הרצויה).
  4. הכר את המצלמה שלך – מובן מאליו אבל חייב להאמר.
  5. השתמש באביזרים ומקם נכון את המזון – גם אם אין לכם מקום גדול לצלם – על ידי מיקום נכון והגדרה נכונה של הפריים (לדוגמא בצילום מעל בזווית של 90 מעלות) ניתן לצמצם את אזור הצילום ולייצר “עולם” שלם באזור קטן בלבד. בחר את “הגיבור” בפריים התמקד בו והשתמש בשאר החלקים בתמונה כניצבים.

5 טיפים בנושא צילום מזון עם Andrew Scrivani

באתר הבת שלנו LensVid ניתן למצוא סדרה של סרטונים המוקדשים לנושא צילום מזון (משקאות) ואם אתם מתעניינים בנושא – מומלץ מאד לצפות בהם.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *