ראשי מגזין Darrell Ardita: קומיקס בלהבות

Darrell Ardita: קומיקס בלהבות

1
0

Darrell Ardita הוא צלם אופנה אמריקני צעיר אשר את תחום הצילום בו הוא מתמחה לא תלמדו כנראה באף בית ספר לצילום. זאת משום ש-Ardita מתמחה בצילום מדע בדיוני ופנטזיה. אחד הפרויקטים האחרונים שלו אותו אנו מביאים בפניכם היום מציג דמות קומיקס נשית מסדרת ה-X-Man המפורסמת ולא מעט משחקים באש.

Dark Phoenix היא גיבורת על מסדרת ה-X-Men המיתולוגית של חברת מרוול קומיקס (היא הופיעה בסדרת הקומיקס המקורית עוד בסוף שנות ה-70 של המאה הקודמת). הצלם Darrell Ardita אשר עוסק בשנים האחרונות לא פעם בצילום דמויות קומיקס ומדע בידיוני החליט לפני מספר חודשים כי הוא מעוניין להגשים חלום ולצלם את Dark Phoenix – גיבורת העל הרעה מסדרת ה-X-Men – עבור פרויקט אישי.

Dark Phoenix – לא בפוטושופ (קרדיט: Darrell Ardita)

BGZ STUDIOS 1

לצורך הפרויקט בחר Ardita ב-Miracole Burns – מאפרת, מעצבת תלבושות, דוגמנית ולא פחות חשוב – חובבת קומיקס ומדע בידיוני מושבעת (בקיצור חלומו הרטוב של כל חנון אמריקני). לאחר שבחן כיוונים שונים לביצוע הפרויקט וחיפש לא מעט רעיונות גם ברשת הגיע Ardita למסקנה כי עליו לעשות משהו שונה. ברחבי האינטרנט ניתן למצוא אין ספור דוגמאות ל”תמונות” של Dark Phoenix אשר עובדו בתוכנות גרפיות, Ardita החליט ליצור הפקה צילומית אמיתית אשר לא תשתמש במניפולציות בכדי להשיג את המראה הרצוי והאש העולה מידיה של Dark Phoenix. כיצד עושים זאת? אומן אפקטים מיוחדים נשכר לצורך המשימה וניתן לראות חלק מן הטריקים בהם הוא משתמש בסרטון מאחורי הקלעים הבא:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uJJVo1zkJC8[/youtube]

אתם יכולים למצוא עוד פרויקטים מעניינים של Darrell Ardita באתר האינטרנט שלו ואנו מבטיחים לחזור אליו גם בעתיד.

Dark Phoenix – ידיה בוערות (קרדיט: Darrell Ardita)

BGZ STUDIOS 2

רוצים לקבל השראה מצלמים בינלאומיים נוספים – תוכלו למצוא אותם בערוץ הצלמים של MegaPixel.

אבל למה לשרוף חוברות? (קרדיט: Darrell Ardita)

BGZ STUDIOS 3

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    אורן

    13/04/2012 ב 9:22 PM

    זה אחת התמונות המגניבות בעולם, ויותר מגניב הדרך שבה יצרו אותה, לתוצאה כל כך ריאליסטית ומושקעת. ואיכותית.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *