ראשי מגזין Annie Leibovitz: האייפון הוא מצלמת ה-Snapshot של ימינו

Annie Leibovitz: האייפון הוא מצלמת ה-Snapshot של ימינו

0
0

בראיון אותו קיימה הצלמת הנודעת Annie Leibovitz ברשת msnbc מוקדם יותר השבוע לקידום ספרה החדש נשאלה על איזה מצלמה היא ממליצה לאנשים השואלים אותה מה לרכוש. התשובה המפתיעה – האייפון.

צלמים מקצועיים מעטים מתרשמים מיכולות הצילום של הטלפונים הסלולאריים אבל דווקא אנני ליבוביץ’ נשמעה בראיון ששודר לאחרונה ברשת האמריקנית חיובית במידת מה ביחס למכשיר האייפון 4S החדש ויכולות הצילום שלו.

בראיון סיפרה הצלמת כי היא משתמשת באייפון החדש רבות (ועדיין לומדת אותו) ואף צילמה באמצעותו באולפן. מעניינת יותר היא העובדה שהיא מאמינה כי האייפון הוא למעשה התחליף האמיתי למצלמות ה-Snapshot (למעשה מצלמות ה-Point and Shoot הפשוטות של ימי הפילם) שהיו נפוצות בעבר.

ליבוביץ’ מודה בראיון כי האייפון מוגבל מאד וכי יש צורך לשבת ללא תנועה ובמקרים רבים אחרים התמונות המתקבלות מרוחות וכי גם לה תמונות רבות כאלו והיא איננה מתביישת להודות בכך. אלא שעבורה חשובה יותר סדרת התמונות מתמונה בודדת.

אף שמדובר באנקדוטה אשר זכתה לחשיפה בשל הפרסום הרב של הצלמת והמקום בו בחרה לדבר בנושא, אנו חוזרים כבר זמן רב על הטענה כי המצלמות הסלולאריות הפכו כבר מזמן לאמצעי הצילום העיקרי בעולם וכי בשנים הקרובות הן צפויות לתפוס את מקומן של מצלמות הקומפקט הבסיסיות.

קטע מתוך הראיון המלא ב-msnbc:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xcb4JOW3DXQ[/youtube]

אנו סיקרנו בעבר את אחד הפרויקטים המעניינים ביותר של Annie Leibovitz תחת הכותרת: “אנני ליבוביץ’, המלכה המרשעת ומראת הקסמים“.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *