ראשי מגזין 30 שניות ממאדים עם Canon EOS 7D

30 שניות ממאדים עם Canon EOS 7D

0
0

צילום וידאו-קליפים מושקעים באמצעות שימוש במצלמות רפלקס כבר מזמן איננו דבר חדש. היום אנו חוזרים לאחד הסרטונים הראשונים אשר בישרו את הז’אנר אשר צולם בשנת 2009 עם לא פחות מ-8 מצלמות קנון EOS 7D.

טים קרוז הינו במאי וביחד עם צוות הפקה והצילום שלו, 8 מצלמות EOS 7D של קנון, מצלמת רד אחת ומצלמת Phantom (לצילומי slow motion ברזולוציה גבוהה) צילמו בשנת 2009 את הסרטון לשיר Kings and Queens של להקת הרוק 30 Seconds To Mars בעיר לוס אנג’לס.

מתוך הקליפ – בלאגן מאורגן:

30 Seconds To Mars Kings and Queens

הסרטון צולם במשך מספר ימים וכלל עשרות ניצבים על אופניים (כולל כמה זוגות מוזרים במיוחד) וקטעי נגינה של הלהקה אשר צולמו על הר הסמוך לעיר. קרוז סיפר כי במהלך הצילומים עשה שימוש בשורה של עדשות עבור צילומים שונים בניהן EF 70-200mm f/2.8L IS USM לתקריב, עדשת 50mm f/1.2 וניתן לראות במסגרת סרטון “מאחורי הקלעים” גם מספר עדשות טלפוטו גדולות יותר עומדות בשורה (דקה 2:15). שימוש מצומצם למדי נעשה במצלמת ה-RED (עימה צולמה השקיעה ב-100 פריימים לשנייה).

הוידאו-קליפ המלא:

כיצד צילמו את Kings and Queens:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *