ראשי חדשות הכרזות מוצרים CES 2014: קנון מכריזה על מצלמת אינטרנט משודרגת

CES 2014: קנון מכריזה על מצלמת אינטרנט משודרגת

0
0

בתערוכת CES 2014 המתקיימת בימים אלו בלאס וגאס הכריזה חברת קנון על 3 מצלמות קומפקטיות חדשות – אחת מהן כוללת מצלמה כפולה – קדמית ואחורית וחיבוריות רשת למכורים לצילומי סלפי.

אם גם אתם שאלתם את עצמכם מה קורה עם קנון בתערוכת CES השנה – התשובה היא שלא יותר מידי. גולת הכותרת של התערוכה מבחינת קנון היא ההכרזה על מצלמת ה-N100 – גרסה משודרגת של ה-PowerShot N – מצלמת “האינסטגרם” של קנון שהוכרזה ב-CES בשנה שעברה.

אז מה חדש ב-N100? בגדול מדובר במצלמה הדומה למדי לדגם מן השנה שעברה עם חיישן CMOS בן 12 מגה פיקסל, עדשת 5X מהירה למדי (f/1.8-5.7) באורך מוקד של 24-120mm (שווה ערך ב-35 מ”מ), מסך מגע מתהפך בן 3 אינצ’ ברזולוציה גבוהה ו-WIFI מובנה (הפעם עם NFC), והשנה נוסף לנו גם מעבד חדש – DIGIC 6 וגולת הכותרת – מצלמה אחורית איתה תוכלו לצלם את עצמכם מצלמים – קצת בדומה למכשירים סלולאריים הכוללים זוג מצלמות – שימושי? אתם תחליטו. המצלמה תימכר תמורת 350 דולרים.

תמונה + סלפי – קנון PowerShot N100 – מצלמה כפולה

Canon-PowerShot-N100

סרטון קצר בו מציג לארי בקר מקלבי את מצלמות קנון החדשות בתערוכת CES 2014 כולל ה-N100

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hGxlADbOlZ8[/youtube]

אז היכן ה-7D החדשה ושלל העדשות “שהובטחו” לנו לכאורה מבית קנון ב-2014? התשובה היא כנראה שאלו יאלצו להמתין להמשך השנה. החדשות הפחות רעות הן שהתערוכה הבאה (וכנראה גם החשובה יותר מבחינת קנון – זו המתרחשת בבית – ביפן) כבר ממש מעבר לפינה ואנו צפויים כפי הנראה לשורה של הכרזות לקראת תערוכת +CP שתיפתח בין ה-13-16 בפברואר ביוקוהמה בשבועות הקרובים. מה יוכרז בדיוק – אנחנו עדיין לא יודעים אבל קשה לנו להאמין שקנון תשאיר אותנו גם הפעם עם מצלמות קומפקטיות בלבד.

ה-Canon PowerShot N100 – לא צריך להפוך את המצלמה לסלפי

Canon-PowerShot-N100-3

אם יש לכם תוכניות לבקר ביפן באמצע בחודש הבא ואתם חושבים לעבור ביוקהמה בזמן תערוכת +CP או מכירים חובב צילום אחר שיהיה שם – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם בכל הקשור לכרטיסי כניסה לאירוע ולשלב אתכם בסיקור התקשורתי שלנו כפי שעשינו בעבר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *