קדחת השמועות – מצלמות קונספט של ניקון צולמו ביפן שמועות לעולם אינן מתות הן רק מתחלפות. משתמש הנושא את הכינוי voigtlander בפורום צילום סיני בשם DChome פרסם לאחרונה מספר תמונות אותן צילם בעת ביקור ב-Sapporo Showroom – אולם תצוגה סגור במרכז השירות של חברת ניקון באי הוקאידו שביפן. במקום הצילום אסור אך voigtlander הצליח ככל הנראה להגניב מצלמה ולצלם באולם בכל זאת. התמונות שצילם עוררו סערה בין לאומית ועשרות … קרא עוד
סוני NEX-7 בראשית 2011? ידידנו אנדראה מהאתר sonyalpharumors חשף מוקדם יותר היום מספר פרטים אפשריים בנוגע למצלמת ה-NEX-7 של חברת סוני. ה-NEX-7 העתידית אמורה להוות תשובה של חברת סוני לדגם ה-GH2 של חברת פנסוניק ולהתבסס על גוף גדול ומתקדם יותר מה-NEX-5 אותה בדקנו כאן לאחרונה. מה כוללות השמועות החדשות אתם שואלים – הינה הנקודות העיקריות: ה-NEX-7 צפויה להיות מוכרזת סביב פברואר-מרץ 2011. למצלמה צפויה … קרא עוד
קנון לא תשחרר מחליפה ל-1Ds Mark III? מקורה של השמועה המעניינת הבאה באתר Canon Rumors ולפיה קנון לא צפויה לשחרר גרסה אשר תחליף את דגם ה-EOS-1Ds Mark III. במקום זאת תכריז החברה במהלך השנה הבאה (ולפי חלק מן השמועות אולי רק בראשית 2012) על דגם יחיד אשר יחליף גם את ה-EOS-1Ds Mark III וגם את ה-EOS 5D Mark II הנוכחיות. הדבר יוביל להצבת מצלמת פורמט מלא (Full … קרא עוד
סיגמא מפסיקה את ייצור עדשת ה-50-150 מ"מ – גרסה חדשה בפתח? ייצורה של אחת העדשות הייחודיות והמסקרנות ביותר של חברת סיגמא למצלמות בעלות חיישן APS-C הופסק לאחרונה. ה-50-150mm f/2.8 EX DC HSM II של חברת סיגמא מקבילה (בקירוב) לעדשות ה-70-200 עבור פורמט ה-Full Frame. יתרונה של ה-50-150 הוא באורכה הקצר ומשקלה הנמוך יחסית לעדשות 70-200 (תוך שמירה על צמצם גדול) וכמובן מחירה הנמוך (סביב 750 דולרים בארה"ב). הבעיה המרכזית בדגם הנוכחי … קרא עוד
תמונה ראשונה של ה-GF2 של פנסוניק? לידי האתר 43rumors הגיע תמונה משלט פרסומת בפריס של מצלמת ה-GF2 העתידית של חברת פנסוניק. מן התמונה ניתן לראות מצלמה הדומה מאד ל-GF1 (ב-43rumors נטען כי קיים דמיון דווקא ל-LX5 החדשה). מבחינת המפרט שוב לא צפויה עינית מובנית וחבל אבל (על פי השמועה) למצלמה מסך מגע, יכולת צילום HD מלא (1920 על 1080), חיישן 12 מגה פיקסל בדומה ל-G2 (מעט … קרא עוד
פנסוניק תכריז על ה-GF2 כבר בזמן הקרוב? על פי מידע אשר הגיע לאתר 43rumors אנו צפויים להכרזה על מחליפתה של ה-GF1 של פנסוניק כבר בזמן הקרוב (שעות עד ימים). מה ידוע על ה-GF2 (שמה הלא רשמי של המחליפה)? בשלב זה לא הרבה – שמועות שונות בעבר דיברו על גוף גדול יותר מה-GF1 המקורית ועינית מובנית (ל-GF1 אפשרות לחיבור עינית חיצונית). אנו נמשיך לעקוב ונדווח אם וכאשר יגיע … קרא עוד
ניקון מפסיקה את ייצור ה-D3000 וה-D5000 מיודענו פיטר מ-nikonrumors דיווח מוקדם יותר החודש כי ניקון הפסיקה ככל הנראה את ייצורן של שני דגמי רפלקס קיימים – ה-D3000 (אשר הוחלפה מוקדם יותר השנה על ידי ה-D3100) וה-D5000. בעוד הפסקת ייצור ה-D3000 איננה הפתעה, הפסקת ייצורה של ה-D5000 מעלה את התהיה האם ניקון מתכננת מחליפה או שליין מצלות ה-DX יוותר עם דגם הD3100 וה-D7000 החדשה בלבד. לכל מי … קרא עוד
האם פנסוניק מתכננת מצלמת "ריינג'פיינדר"? האתר 43rumors העוקב אחר פנסוניק ואולימפוס פרסם לאחרונה ידיעה מעניינת על פיה הגיע לידיו מידע האומר שחברת פנסוניק מתכננת מצלמה דמויית מצלמת ריינג'פיינדר (שותפתה של פנסוניק, לייקה ידועה במצלמות הריינג'פיינדר שלה – האחרונה בסדרה היא כידוע ה-M9). המצלמה החדשה תכלול על פי השמועה עינית דיגיטלית ברת הטיה (מה שפוסל במידה רבה את מנגנון הריינג'פיינדר הקלאסי) אשר תוצב בצד ימין של … קרא עוד
ריקו מתכננת דגם מבוסס חיישן מיקרו 4/3? חברת ריקו היפנית אשר שחררה בחודש נובמבר הקודם את מצלמת ה-GXR (הכוללת רכיב משולב של חיישן/עדשה נפרד מהגוף אותו ניתן להחליף) פרסמה לפני זמן לא רב מפת דרכים הכוללת מודולים עתידיים אשר צפויים לצאת למצלמה. האתר mirrorlessrumors אשר פרסם את מפת הדרכים טוען כי מתגברות השמועות על האפשרות של תמיכה עתידית בפורמט המיקרו 4/3 אשר פותח על ידי פנסוניק ואולימפוס. … קרא עוד
רשמי: סוני תכנס מחר מסיבת עיתונאים – מה צפוי? חברת סוני צפויה לכנס מחר מסיבת עיתונאים, כך מדווח האתר sonyalpharumors. כבר זמן רב אנו מדווחים כי דגם ה-NEX-7 (דגם גדול יותר ומקצועי יותר אשר יתמודד מול ה-GH2 של פנסוניק) צפוי לצאת בחודשים הקרובים אם כי יהיה זה מהלך מוזר מצד סוני לשחררו זמן קצר אחרי סיום תערוכת פוטוקינה 2010. אפשרויות אחרות שהועלו – דגמים צבעוניים של ה-NEX-3/5. אנו נעדכן … קרא עוד
הצצה ראשונה לסוני A7R VI לאחרונה קפצנו לחנות הצילום "יוגנד" בתל אביב כדי לקבל הצצה ראשונה ובלעדית לאחת מהכרזות …