ראשי ביקורות\סקירות TREXO Wheels – הצצה ראשונה לרובוט צילום שולחני על גלגלים

TREXO Wheels – הצצה ראשונה לרובוט צילום שולחני על גלגלים

0
0

לפני מספר ימים קיבלנו לידינו את ה-TREXO Wheels מוצר מסקרן המסיים בימים אלו את גיוס ההמונים שלו באתר קיקסטרטר. מדובר ברובוט קטן מימדים אשר מסוגל לשאת מצלמה או מכשיר סלולרי ונשלט באופן ישיר באמצעות כפתורים או דרך אפליקציה ולאפשר צילום תוך כדי תנועה. הכתבה הנוכחית איננה ביקורת (זאת תגיע בהמשך אחרי שנעבוד קצת יותר עם המוצר והוא עצמו יזכה לכמה עדכונים הכרחיים) אבל הוא נועד לעזור לכם להבין מה הן יכולותיו והאם הוא יכול להיות שימושי עבורכם.

ה-TREXO Wheels פותח בטורקיה (כן אותה מדינה בה שוכנת חברת Edelkrone שלה מוצר דומה אך ללא אפשרות שליטה מהמכשיר עצמו אלא מהאפליקציה בלבד) והוא מגיע במארז חצי קשיח עם מספר רכיבים הכוללים מלבד ה-TREXO Wheels עצמו גם זרוע קטנה, מחזיק למכשיר סלולארי, כבל הטענה, פלטות עגולות לצילום מוצרים ולשימוש במכשיר לצילום פנוראמי אוטומטי וגם מתקן פלסטיק ייעודי עם כיתוב שאת השימוש בה נסביר מיד.

ה-TREXO Wheels – כלי שימושי לצילום מוצר/מזון

Trexo wheels car

מה אפשר לעשות עם ה-TREXO Wheels?

ראשית ניתן לשלוט בו ישירות מהמוצר עצמו באמצעות זוג כפתורים ללא צורך באפליקציה ולגרום לו לזוז קדימה, אחורה או בסיבוב באמצעות הזזה ידנית שלו ולחיצה על כפתור “הלימוד. אם תרצו שליטה מתקדמת יותר תקבלו אותה באפליקציה (מה שהפתיע אותנו במיוחד באפליקציה הוא העובדה שלא היינו צריכים לעשות כלום בכדי להתחבר – ברגע שהורדנו אותה היא פשוט התחברה בעצמה דרך BT ל-TREXO Wheels ועבדה – הלוואי וכל מוצר היה פועל בכזאת קלות).

האפליקציה כבר מאפשרת שליטה מתקדמת יותר, כולל מרחק תזוזה, זוויות, תנועה שחוזרת על עצמה ואפילו צילום טיימלפס (אם כי תצטרכו כבל מתאים למצלמה שלכם). אולי האופציה הכי מסקרנת קשורה ליכולת של האפליקציה לזהות את המיקום של הרובוט באמצעות צילום תמונה שלו מלמעלה וציור עם היד על המסך את נתיב הנסיעה בקו ישר או במעגלים – רעיון חביב מאד. שימו לב שבכדי שהעניין יעבוד יש להציב את ה-TREXO Wheels לפני מתקן הפלסטיק הייעודי (יש חשיבות לכיוון – אנו טעינו בכך בפעמים הראשונות עד שלמדנו מה הדרך הנכונה להציב את המוצר וההתקן).

עד כה הייתה לנו הזדמנות מאד קצרה להתנסות עם ה-TREXO Wheels וחשוב לנו להזכיר כי מדובר במוצר שלמעשה עוד לא ממש גמר פיתוח (גם אם החומרה מוכנה כמעט לגמרי התוכנה והקושחה כנראה יעברו עוד אי אלו עדכונים עד שיגיעו לראשוני התומכים בפרויקט לא לפני סוף השנה הנוכחית כך שיש עוד זמן לשיפורים ותיקונים ואנו בקשר עם החברה בנושא). למרות שלדעתנו שיש בהחלט עוד באגים לתקן במוצר אנו רואים בו פוטנציאל גדול לכל מי שיש לו צורך באמצעי קומפקטי, קל ונייד שיכול לאפשר זוויות צילום חדשות וייחודיות שלא ניתן לייצר באופן פשוט בדרך אחרת במיוחד לצילום מוצר ומזון(שני דברים שאנו עוסקים בהם באופן קבוע בסטודיו) אבל למי שיש ראש פתוח ורוח יצירתית אנו משוכנעים שיוכל למצוא שימושים רבים ומגוונים לדולי השולחני החביב הזה.

ה-TREXO Wheels עם אפליקציית השליטה שלו

Trexo wheels app

אנו מתכוונים לעבוד על ביקורת מלאה על ה-TREXO Wheels בשבועות הקרובים לקראת סיום הפיתוח שלו ונביא לכם את התרשמותנו המלאה ממנו ברגע שזאת תהיה מוכנה.

כל מי שרוצה מוזמן ללמוד יותר על המוצר בעמוד הקיקסטרטר של הפרויקט (שייסגר להזמנות בשעות הקרובות אחרי שגייס למעלה מ-400 אלף דולרים). המחיר הרשמי בשלב הגיוס כ-400 דולר – כ-300 דולר פחות מהמחיר לאחר ההשקה לדברי החברה.

סרטון ה-Hands-on שלנו עם ה-TREXO Wheels

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב ביקורות\סקירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *