ראשי פוטוקינה 2018 פוטוקינה 2018: הצצה אל הדור הבא של מייצבים מבית Zhiyun-Tech

פוטוקינה 2018: הצצה אל הדור הבא של מייצבים מבית Zhiyun-Tech

0
0

אחת החברות שצמחו בקצב מסחרר בשנים האחרונות היא היצרנית הסינית Zhiyun-Tech (אגב הדרך הנכונה לבטא את שם החברה מופיעה בסרטון שבהמשך). החברה הציגה בביתן שלה שני דגמים חדשים אשר מגיעים בימים אלו לחנויות ה-Weebill lab הקומפקטי וה-Crane 3 lab האימתני – אנו קיבלנו הדגמה והינה הפרטים.

ה-Weebill lab (השם מגיע משמה של ציפור קטנה) הוא הקטן ולטעמנו גם המעניין יותר מבין שני הגימבלים. הוא כולל עיצוב חדש וקומפקטי יותר אבל כושר הנשיאה שלו גדול מאד (בין 3-3.5 ק”ג) והוא מאפשר אחיזה בחלקו התחתון או העברה של ידית הנשיאה שהיא גם חצובה קטנה לחלק האחורי בכדי לשמש לצילומים מזווית נמוכה – מאד נוח. כמו ללא מעט גימבלים חדשים גם -Weebill lab יש מנוע אחורי בזווית נמוכה בכדי לאפשר צפיה נוחה יותר במסך המצלמה אבל הוא עולה על המתחרים בכך שהוא כולל אפשרות לחבר את הגימבל למצלמה באופן כזה שניתן לא רק לשלוט בה (תמיכה כרגע ניתנת לחלק גדול מהמצלמות חסרות המראה הפופולאריות של סוני, פנסוניק ולקנון M5 עם תמיכה ב-EOS-R וניקון Z בהמשך), אלא גם לצפות בתמונה ואפילו להקליט (ברזולוציה מופחתת) אל המכשיר הסלולארי שמשמש כמעין מוניטור/יחידת הקלטה – מאד שימושי.

התנסות קצרה עם ה-Weebill lab

Weebill lab

ל-Weebill lab מסך אחורי שמאפשר שליטה ברוב התכונות המרכזיות של הגימבל גם ללא אפליקציה (זה בהחלט נוח) והוא כולל נועלים קטנים לכל אחד מהמנועים לצורך נשיאה בתיק. הגימבל עושה שימוש בזוג סוללות 18650 (שניתן לרכוש גם בנפרד מלא מעט מקומות) אשר אמורות להספיק ל-10-12 שעות הפעלה. מחירו של הגימבל שכבר הגיע לחנויות בחו”ל – 600 דולרים ואנו מקווים לבחון אותו בהמשך.

הדגם הגדול יותר הוא ה-Crane 3 Lab (המשך הסדרה המצליחה של החברה) והוא ללא ספק אחד הגימבלים היותר גדולים בקטגוריה ומסוגל להחזיק גם מצלמות וידאו כבדות או מצלמות DSLR עם עדשות גדולות כולל 70-200. התכונות המרכזיות שלו דומות למדי לדגם ה-Weebill lab אבל הוא מסיבי בהרבה, בעל כושר נשיאה של 4.6 ק”ג, שני מנועים לשליטה בפוקוס ובזום (ל-Weebill lab מנוע יחיד לפוקוס או זום) וזרוע אחורית מובנית עם אפשרות כיוון. מחירו של הגימבל כ-900 דולרים בחו”ל (בסרטון נמסרה הערכת מחיר מעט גבוהה יותר על ידי נציג החברה אך המחיר המעודכן כאמור נגיש למדי).

שיחה עם ג’וש מחברת Zhiyun-Tech שהציג בפנינו את שני הגימבלים החדשים ותכונותיהם

בימים הקרובים אנו נמשיך לפרסם כאן את ייתר הסרטונים שצילמנו מן התערוכה עם מיטב החברות, המוצרים והמציגים ואתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו כאן במגה פיקסל, בעמוד הפייסבוק שלנו ודרך ערוץ היוטיוב של אתר הבת LenaVid.com.

תודה מיוחדת לצלם ודים סוחרבסקי שהתלווה אלינו לתערוכת פוטוקינה והיה אחראי על צילום הסרטונים והתמונות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב פוטוקינה 2018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *