ראשי פוטוקינה 2018 הצצה ראשונה: ליין תיקי הגב החדשים של Lowepro (פוטוקינה 2018)

הצצה ראשונה: ליין תיקי הגב החדשים של Lowepro (פוטוקינה 2018)

0
0

אנהו ממשיכים בסיקור הנרחב שלנו מתערוכת פוטוקינה שהסתיימה לפני מספר שבועות והפעם סקירה של כמה מתיקי הגב החדשים שהשיקה בתערוכה חברת Lowepro.

חברת Lowepro הייתה במשך שנים רבות המובילה בשוק תיקי הגב לצלמים אבל דברים השתנו בשנים האחרונות בשוק והחברה עצמה נקלעה לקשיים ולאחרונה נרכשה על ידי קבוצת Vitec (שבבלותה המותג מנפרוטו ועוד שורה של מותגים אחרים) ואכן בתערוכה הופיעה לראשונה Lowepro כחלק מהביתן הגדול של חברת Vitec לצד שאר מותגי החברה (בהחלט שינוי ביחס לתערוכות קודמות בהן Lowepro הייתה למעשה מתחרה).

ליין תיקים חדש לתערוכה – תיק ה-PROTACTIC BP 450 AW II

PROTACTIC BP 450 AW II

לנו יצא לשוחח בתערוכה עם אחד ממנהלי החברה בשם Sky שהציג בפנינו ארבעה תיקי גב חדשים – הינה פירוט קצר:

  • POWDER BACKPACK 500 AW – תיק טיולים גדול הנושא גב ציוד צילום (המטרה העיקרית של התיק היא נשיאת ציוד טיולים אך הוא מסוגל לשאת בנוסף גם גוף ועוד כארבע עדשות. התיק (כמו כל התיקים החדשים האחרים) מוגן מים והוא מאפשר לשאת ציוד סקי וציוד עזר נוסף לטיולים בחלקו החיצוני. מחירו יעמוד באנגליה על 310 פאונד לערך.

  • WHISTLER BACKPACK 350 AW II – תיק צילום ייעודי עם מקום לכמות גדולה של ציוד צילום אשר נועד לנשיאה בשטח וכולל אופציה לנשיאת מחשב נייד עד 13 אינצ’, מקום חיצוני לחצובה ואפשרות נשיאה חיצונית של ציוד כבד כולל מגלשיים. מחיר – 370 דולר.
  • WHISTLER BP 450 AW II – גרסה גדולה יותר עם עוד מקום לציוד צילום, מחשב 15 אינצ’ ומחיר של כ-400 דולר.

  • PROTACTIC BP 350 AW II – גרסה שנייה של התיק הנמכר ביותר של החברה עם מקום לשני גופים ועד 8 עדשות ומחשב 13 אינצ’ – מחיר 220 דולרים.

  • PROTACTIC BP 450 AW II – גרסה גדולה יותר של התיק עם עוד מקום לציוד, מחשב 15 אינצ’ ומחיר של 270 דולרים.

ראיון קצר עם Sky מחברת Lowepro אודות התיקים החדשים של החברה בפוטוקינה 2018

בימים הקרובים אנו נמשיך לפרסם כאן קרוב ל-20 סרטונים וראיונות מן התערוכה עם מיטב החברות, המוצרים והמציגים ואתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו כאן במגה פיקסל, בעמוד הפייסבוק שלנו ודרך ערוץ היוטיוב של אתר הבת LenaVid.com.

תודה מיוחדת לצלם ודים סוחרבסקי שהתלווה אלינו לתערוכת פוטוקינה והיה אחראי על צילום הסרטונים והתמונות בתערוכה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב פוטוקינה 2018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *