ראשי פוטוקינה 2018 פוטוקינה 2018: הצצה ראשונה אל המוצרים החדשים של Joby

פוטוקינה 2018: הצצה ראשונה אל המוצרים החדשים של Joby

0
0

בתערוכת פוטוקינה 2018 נחשפנו בין השאר גם למוצרים החדשים של חברת Joby (כיום חלק מקבוצת Vitec שכוללת בין השאר גם את מנפרוטו, גיטצ’ו ו-Lowepro). את Joby רובנו מכירים מחצובות הגורילפוד הגמישות. ובתערוכה הוצגו שני דגמים חדשים הכוללים ראשים שנועדו לוידאו וכן ליין חדש של מוצרים בשם TelePod שהוצג מוקדם יותר השנה.

בתערוכת פוטוקינה שנסתיימה לפני כשבועיים יצא לנו לערוך שיחה עם Tim Sadler (הנציג הכריזמטי) של חברת Joby אשר הציג בפנינו את שני הדגמים החדשים בסדרת הגורילפוד:

  • Joby GorillaPod 5K Video PRO – בעל כושר נשיאה של כ-4 ק”ג וראש וידאו חדש עם חיבור מיוחד לאביזרים (וזרוע גמישה תואמת למיקרופונים, תאורות ועוד). מחיר הקיט כולו יעמוד על 190 דולרים.
  • Joby GorillaPod 3K Video PRO – הדגם הקטן והקל יותר אשר נועד למצלמות חסרות מראה והוא בעל כושר נשיאה של עד 3 ק”ג (שאר התכונות דומות לדגם הקודם אם כי הרגליים קצרות וקלות יותר). מחיר הקיט יעמוד על 130 דולרים.

Tim מציג את אחד מדגמי ה-GorillaPod החדשים מתוך הסרטון שלנו

Joby 2018

Joby הציגה מוקדם יותר השנה סדרה חדשה לגמרי של מוצרי עזר לצילום (בעיקר צילום סלולארי אבל ניתן להשתמש בחלק מהדגמים גם למצלמות קומפקטיות או חסרות מראה קלות וקטנות). הסדרה מכונה TelePod והיא כוללת כיום ארבעה דגמים:

  • GripTight PRO TelePod – חצובה למכשירים סלולאריים עם זרוע מתארכת (עד כ-80 ס”מ) ושלט BT אלחוטי לצילומי סלפי. מחיר כ-100 דולרים.
  • TelePod 325 – חצובה שולחנית למצלמות עם ראש כדורי וזרוע מתארכת (עד 60 ס”מ), תומכת במשקל מצלמה של עד כ-300 גרם. מחירה עומד על 40 דולרים.
  • TelePod Mobile – גרסה לצילום סלולארי של חצובת ה-325 כולל שלט BT. מחירה עומד על 60 דולרים.
  • TelePod Pro Kit – גרסה גדולה וחזקה יותר של ה-325 למצלמות עם זרוע מתארכת של 70 ס”מ, משקל נשיאה של עד 1 ק”ג. מחירה עומד על 80 דולרים.

למעוניינים הדגמים צפויים להגיע בהמשך השנה גם לארץ באמצעות היבואן המקומי – פוטו מהיר.

סרטון הוידאו שצילמנו עם נציג Joby בתערוכה

בימים הקרובים אנו נמשיך לפרסם כאן קרוב ל-20 סרטונים וראיונות מן התערוכה עם מיטב החברות, המוצרים והמציגים ואתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו כאן במגה פיקסל, בעמוד הפייסבוק שלנו ודרך ערוץ היוטיוב של אתר הבת LenaVid.com.

תודה מיוחדת לצלם ודים סוחרבסקי שהתלווה אלינו לתערוכת פוטוקינה והיה אחראי על צילום הסרטונים והתמונות בתערוכה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב פוטוקינה 2018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *