ראשי ניוזלטר הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 5-11/2/2011

הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 5-11/2/2011

0
0

השבוע עמד כולו בסימן תערוכת +CP אשר הסתיימה היום ביוקוהמה שביפן. כמעט כל היצרניות הכריזו במהלך השבוע החולף על דגמים חדשים וטכנולוגיות חדשות.

בימים הקרובים אנו צפויים לפרסם מאמר מקיף הכולל סיקור נרחב ובלעדי של התערוכה והמוצרים החדשים אשר הוצגו בה ובין השאר גם עשרות תמונות של הדוכנים והמוצרים אשר צולמו על ידי נציג MegaPixel אשר ביקר ותיעד את התערוכה.

מלבד התערוכה הבאנו השבוע בבלוג ערכהת עדשות במהדורה מוגבלת של חברת ניקון, אפליקציית רשת אשר אמורה לסייע לכם למצוא את השעה האידאלית לצילום בכל נקודה על פני כדור הארץ ועדכון בנוגע לאחד הפרויקטים המוזרים בעולם – תערוכת הצילום מתוך ראשו של פרופסור אמריקני (אשר הסתיימה לה אמש באופן פתאומי כתוצאה מכאב ראש…).

אנו רוצים לציין באופן מיוחד שתי כתבות מקיפות אותן הבאנו השבוע – הראשונה היא פרק מורחב ומיוחד מתוך ספר חדש – “עיבוד תמונה ב-Photoshop”. הפרק העוסק בנושא “הערמת פוקוס” זכה ללא מעט עניין ומשלב רקע מתחום הצילום עם טכניקת עיבוד תמונה אשר תוכל לאפשר לרבים לשלוט בצורה טובה יותר בעומק השדה בתמונותיהם. בנוסף פרסמנו בראשית השבוע את הטור האישי של הצלם עומר פרצ’י (מה ישאר לנו?) העוסק במפגש מיוחד שבין הצלם והטבע בפארק הזוחלים שבשפיים.

לסיום אנו פותחים היום במסורת חדשה במסגרתה נעדכן את הניוזלטר במידע בכל הקשור לתערוכות ואירועים הצפויים בשבוע הקרוב. בתחילת השבוע צפוי כנס יוגנד למדיה דיגיטלית אותו הזכרנו כבר מספר פעמים. ביום רביעי צפויה להיפתח תערוכת WPPI בלאס ואגס. התערוכה המאורגנת על ידי הגוף האמריקני המאגד את צלמי הפורטרטים והאירועים כולל תערוכה והרצאות בנושאים שונים הנוגעים לצלמים ולצילום וצפוי להימשך כשבוע.

חדשות השבוע

מן הבלוג

כתבות

טור אישי

מבזקים

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב ניוזלטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *