ראשי ניוזלטר הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 22-28/1/2011

הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 22-28/1/2011

0
0

השבוע עסקנו לא מעט בהשערות בנוגע למוצרים הצפויים להיות מוכרזים בשבועות הקרובים על ידי החברות השונות וכן במספר הכרזות מעניינות בפני עצמן.

חברת Phase One הדנית הודיע על גב דיגיטלי חדש בן 80 מגה פיקסל (לאלו היכולים להרשות אותו לעצמם), פנסוניק הכריזה על ארבע מצלמות קומפקטיות אך הפעם שלא כמו בתערוכת CES 2011 מדובר בדגמים מתקדמים המשלבים את כל הטכנולוגיות העדכניות בשוק (חיישן MOS מתקדם, זום אופטי גדול, GPS, וידאו ברזולוציה גבוהה מלאה ויכולת צילום בתלת מימד). נושא הצילום התלת מימדי נראה יותר ויותר ככוכב התורן של השנה הנוכחית (צילום הוידאו ברזולוציה גבוהה היה כזכור הפיצ’ר המרכזי ב-2010).

בבלוג ליווינו שני צלמים שונים מאד – צלם הטבע והקסטרים האוסטרלי Peter Lik אשר מכר לאחרונה תמונה במיליון דולר ועובד במקביל על תוכנית ריאליטי בכיכובו בארה”ב ומן הצד השני Alec Soth – צלם ואומן ממינסוטה לו הקדישה רשת PBS האמריקנית תוכנית קצרה. בין לבין גם הספקנו להעלות סרטון משעשע על הפיכת עדשת 300 מ”מ יקרה של קנון ל”כוס עדשה“.

הפינה “וידאו טיפ” חזרה השבוע אחרי הפוגה קלה ובמסגרתה הדגים הצלם רפאל בן דור את השפעת הצמצם על עומק השדה באמצעות… שתי צפרדעים וארנבת.

לסיום רצינו ליידע את גולשינו על כנס ותערוכה ייחודיים אשר ייערכו בגני התערוכה בין התאריכים ה-13-15 לפברואר. תחת הכותרת “כנס יוגנד למדיה דיגיטלית” יערכו סדנאות ותצוגה בתחום הסטילס, וידאו, תאורה, הדפסה, עריכה ועוד. חלק מן הכנס יוקדש השנה לנושא הוידאו בדגש על נושא הוידאו הרפלקסי בו גם אנו עוסקים כידוע רבות. אנו נביא סיקור מן האירוע בעוד כשבועיים.

חדשות השבוע

מן הבלוג

וידאו טיפ

מבזקים

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב ניוזלטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *