ראשי ניוזלטר הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 15-21/1/2011

הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 15-21/1/2011

סגור לתגובות על הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 15-21/1/2011
0

כמות גדולה מאד של תוכן חדש הייתה עימנו השבוע. המשכנו לבחון חלק מן ההכרזות של החברות השונות ב-CES 2011 (עניין שילווה אותנו עוד זמן מה בשל הכמות העצומה בפרק זמן קצר), הפעם הדגש היה על סוני אשר הציגה שורה ארוכה של דגמים קומפקטיים – כמה מהם לפחות מעניינים למדי (לפחות עבור מי שחידושים טכנולוגיים במצלמות קומפקטיות עושה לו משהו).

הדגמים החדשים אשר נוספו למערכת האתר הצעידו את מאגר נתוני המצלמות של MegaPixel לראשונה מעבר לקו 500 דגמים (עם קרוב ל-400 דגמי עדשות) – בסיס הנתונים הגדול והמקיף מסוגו בעולם.

השבוע גם היינו גאים במיוחד להיות אחד האתרים הראשונים בעולם לפרסם את המדפסת החדשה של אפסון אשר נועדה בעיקר לקהל הצלמים המקצועיים (והחובבים המתקדמים). המדפסת נמצאת כעת בשלבים הסופיים של בדיקות אצלנו וביקורת מקיפה תתפרסם אודותיה בהקדם.

לסיום רצינו להזכיר שתי צלמות אשר בהן עסקנו השבוע. בזווית אישית כתבה היוצרת לירון ויסמן על הצלמת האוסטרלית השנויה במחלוקת וי ספירס (אין קשר לבריטני למיטב ידיעתנו), והעלתה שאלות נוקבות בכל הקשור לצילום ילדים. לקראת סוף השבוע פרסמנו בבלוג ידיעה העוסקת בסרטון מעניין של הצלמת הישראלית (החיה בניו-יורק) אלה מנור ואנו ממליצים בחום לצפות גם בסרטון מאחורי הקלעים המצורף (“כשקולנוע וסטילס משתלבים”).

חדשות השבוע

מן הבלוג

מבזקים

זווית אישית

צוות MegaPixel מאחל לגולשיו שבת שלום וסופ”ש נעים!

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב ניוזלטר
התגובות סגורות