ראשי ניוזלטר הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 8-14/1/2011

הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 8-14/1/2011

0
0

השבוע הסתיימה לה תערוכת CES 2011 בלאס ואגס. כהכנה לתערוכה ובמסגרתה הכריזו היצרניות השונות על למעלה מ-60 דגמי מצלמות חדשים (אנו עדיין עסוקים בהוספת רבים מהם למאגר – למעוניינים ניתן לעקוב אחר התקדמותנו בציר הזמן של האתר). אנו מקווים לסיים את המלאכה ולפרסם סיכום של הנקודות הבולטות מן התערוכה בזמן הקרוב.

השבוע פרסמנו סקירה חדשה של מוצר ייחודי למדי – גריפ סאונד של חברת Beachtek הקנדית בו עשינו שימוש אינטנסיבי במיוחד במהלך הסיקור הנרחב שלנו מתערוכת פוטוקינה. בצירוף מקרים מעניין הכריזה השבוע סוני על מוצר משלים משלה לתחום הוידאו הרפלקסי – מסך חיצוני גדול הכולל גם יציאת אוזניות (אם אתם מצלמים וידאו עם מצלמת הרפלקס שלכם אל תמעיטו בחשיבות העניין).

הבלוג שלנו חזר השבוע לפעולה לאחר היעדרות בת שבוע בשל תערוכת CES. בין סיפור על צלם NBA ובחור נורווגי אשר בילה קרוב ל-6 שנים בצילום חילופי העונות מחלון ביתו פרסמנו גם סיפור מדהים על גילוי  מקרי של צלמת רחוב לא נודעת, אשר הוכתרה כבר כאחת התגליות הגדולות ביותר בתחום הצילום בשנים האחרונות בארה”ב (הקריאה מומלצת בחום – הקישור למטה – “אוצרות בעליית הגג או מי את Vivian Maier?”).

לסיום, מוקדם יותר היום פרסמנו טור אישי שהוא למעשה כתבה קצרה של דרור גרנביץ העוסקת בסוגיה אשר איננה מוכרת לצלמים רבים – “מהי הדפסה ארכיונית?”.

חדשות השבוע

מן הבלוג

מבזקים

ביקורות וסקירות

זווית אישית

סוף שבוע נעים – מאחל צוות MegaPixel.co.il.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב ניוזלטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *