ראשי חדשות Lumix Phone – תמונות ראשונות

Lumix Phone – תמונות ראשונות

0
0

כפי שדיווחנו לפני ימים ספורים חברת פנסוניק השיקה היום מכשיר סלולארי מסדרת Lumix אשר זוהתה עד כה עם ליין המצלמות של החברה.

בשלב זה ההכרזה כוללת בעיקר תמונות באתר היפני של המוצר ומפרט מלא טרם נחשף. ממבט קצר בגוף המצלמפון ניתן לראות כי מדובר במה שנראה מקדימה כגרסה מאורכת של מצלמות הקומפקט הרגילות של החברה. מקשי המספרים נשלפים (slider) ומרבית השליטה מתבצעת באמצעות מגע.

למכשיר חיישן CMOS בגודל לא ידוע וברזולוציה של 13.2 מגה פיקסל וכן עדשת 27 מ”מ בעלת צמצם משתנה הרומז על זום אופטי (f/2.8-4.6). מעבר לכך כיאה לטלפון מודרני ה-Lumix Phone מצויד ביכולות WIFI ו-3G (המאפשרות לו גם לשתף תמונות) ומסך מגע 3.3 אינצ’ (מערכת ההפעלה לא פורסמה). בנוסף המכשיר מגיע עם מעבד Mobile VenusEngine – המקבילה הניידת למעבד המצוי במצלמות פנסוניק ותוך בכרטיס microSD. הסלולארי החדש ישקול 146 גרם וגודלו הצפוי 11.6 ס”מ אורך, על 5.2 ס”מ רוחב על 1.8 ס”מ עומק.

אנו נעדכן ברגע שהמפרט המלא ייחשף – בנתיים הינה מספר תמונות מאתר החברה.

Lumix Phone1הפעלה במגע:

Lumix Phone2פנסוניק Lumix Phone- מבט מקדימה ומאחור:

Lumix Phone3הפלפון של פנסוניק – מגוון צבעים:

Lumix Phone4

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *