ראשי חדשות פנסוניק: בקרוב פלפון Lumix

פנסוניק: בקרוב פלפון Lumix

1
0

חברת פנסוניק חשפה היום מידע ראשוני על מוצר חדש אשר צפוי להיות מוכרז בסוף השבוע הבא – פלפון מצלמה (“מצלמפון”) תחת המותג Lumix המוכר כמותג המצלמות של החברה.

לא הרבה ידוע בשלב זה על המכשיר העתידי אשר צפוי להיות מוכרז ב-5/10/2010. ממעט המידע אשר פורסם בידיעה לעיתונות (ובאתר המוצר) נראה כי המכשיר החדש יכלול מנוע עיבוד תמונה המכונה Mobile Venus Engine (המקבילה הניידת למנוע עיבוד התמונה של מצלמות ה-Lumix המתקדמות של פנסוניק), וכן WIFI, וכרטיס מיקרו SD. פרט לכך נראה שיש בשלב זה חוסר בהירות בנוגע לרזולוציה של המצלמה עימה יגיע המכשיר – בתרגום המקורי מן ההודעה לעיתונות מדובר על 3 מגה פיקסל (רזולוציה נמוכה מאד ביחס למכשירים קיימים בשוק) ואילו באתר engadget אשר הביא את הידיעה מדובר על 13.2 מגה פיקסל ומסך 3.3 אינצ’.

במסגרת תערוכת פוטוקינה שנערכה לאחרונה בקלן ניסינו לברר מול מרבית יצרניות הצילום הגדולות את דעתן בנוגע לעתידן של המצלמות הקומפקטיות אל מול “האיום” החדש של מכשירי הסלולר בעלי המצלמות המתקדמות. הדעה הרווחת הייתה כי גם אם צפויה הקטנה בנתח השוק של המצלמות הקומפקטיות החברות אינן רואות מצב בו שוק זה ייעלם בעתיד הנראה לעין.

אנו נמתין לשבוע הבא לשמוע פרטים נוספים על “המצלמפון” של פנסוניק ולראות האם המכשיר החדש אכן מביא איתו בשורה כלשהי המצדיקה את מיתוגו תחת השם Lumix.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    adirhan

    01/10/2010 ב 9:51 PM

    וואו… מעניין. זו הוכחה לכך שהן חוששות ועוד איך !

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *