ראשי חדשות הכרזות מוצרים סיגמא מכריזה על ה-DP1S

סיגמא מכריזה על ה-DP1S

0
0

חברת סיגמא הכריזה היום על גרסא מעודכנת של ה-DP1 שלה אשר שוחררה במרץ 2008. הגרסה המעודכנת משמרת את היכולות הבסיסיות של הדגם המקורי ובכלל זה חיישן 14 מגה פיקסל מסוג FOVEON (בגודל 20.7 על 13.18 מ”מ – קטן במעט מחיישני ה-APS-C המשמשים במצלמות הרפלקס של קנון, ניקון, סוני וכו’). בדומה לקודמתה העדשה הקבועה (לא מדובר במצלמת רפלקס) של ה-DP1S היא רחבה – 16.6 מ”מ (שווה ערך ל-28 מ”מ ב-35 מ”מ) ובעלת צמצם F4.

מעניין לראות שאף שעברה שנה וחצי סיגמא בחרה שלא להחליף את המעבד בדגם המחודש של המצלמה אבל כן הוסיפה מספר תכונות מדגם ה-DP2 בניהן ניצול נוח יותר של הכפתורים ואפשרות לצלם בפורמט RAW ו-JPEG ביחד ובנפרד. כמו כן מסרה החברה כי לדגם החדש יכולת משופרת לצילום עצמים עם תאורה אחורית. בדומה לדגם המקורי גם לדגם הנוכחי תואמים מספר אביזרים בניהם עינית חיצונית (VF-11) ופלאש (EF-140 DG). לא מפתיע גם אם מעט מאכזב לראות כי גם הדגם המשודרג כמו קודמו כולל יכולת צילום וידאו נחותה ביותר (240×320 ב-30 פריימים לשנייה).

את המפרט המלא של ה-DP1S ניתן למצוא באתר. מחברת סיגמא לא ידעו למסור לנו תאריך השקה מדויק או מחיר בשלב זה אבל יש להניח שמחירה של הגרסה המחודשת לא יהיה שונה מהותית מדגם ה-DP1 הנמכר כיום בחו”ל סביב 550$ דולר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *