ראשי חדשות הכרזות מוצרים פנטקס משחררת את ה-Optio M85

פנטקס משחררת את ה-Optio M85

0
0

חברת פטנקס הכריזה לפני מספר שבועות על מצלמת הקומפקט החדשה שלה ה-Optio M85. המצלמה הוכרזה באירופה בלבד ורק לאחרונה הופיעה באתר החברה באנגליה.

בין התכונות הבולטות של ה-M85:

  1. חיישן CCD ברזולוציה של 12 מגה פיקסל (סטנדרטי למדי במצלמות קומפקט מהשנה האחרונה).
  2. זום אופטי 3x וטווח זום של 32-96 מ”מ בהקבלה ל-35 מ”מ (זום קטן למדי ולא רחב במיוחד באופן יחסי).
  3. מסך 3 אינצ’ ברזולוציה של 230,000 (סטנדרטי למדי במצלמות קומפקט מהשנה האחרונה).
  4. על פי הנתון הרשמי המצלמה מסוגלת להגיע עד לרמת רגישות של 3200 ISO (כמו מרבית מצלמות הקומפקט נתון זה חסר משמעות והביצועים בפועל יקבעו בבחינות בלתי תלויות בלבד ויש להניח שיהיו נמוכים משמעותית).
  5. וידאו ברזולוציה 1280×720 ב-15 פריימים לשנייה (רזולוציית HD לא  מלאה – הופכת נפוצה יותר לאחרונה גם במצלמות קומפקט זולות יחסית – האיכות משתנה ומספר הפריימים הנמוך לשנייה אינו מבשר טובות).
  6. יכולת צילום 215 תמונות ללא צורך בטעינת הסוללה (נתון נמוך יחסית הנובע כנראה בין השאר מסוללת הליתיום איון החלשה יחסית – 700 מיליאמפר ומהמסך הגדול).

בשורה התחתונה על הנייר ה-M85 היא מצלמת קומפקט סטנדרטית ופשוטה למדי. התמחור של המצלמה הוא אולי הסוגיה המרכזית ועל פי הדיווח מחירה בחול ינוע סביב 190 דולר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *