ראשי חדשות אתר פוטוקינה 2010 – אתם שואלים ניקון עונה

פוטוקינה 2010 – אתם שואלים ניקון עונה

2
0

אנו ממשיכים היום בפרויקט MegaPixel@Photokina 2010 בו פתחנו בשבוע שעבר. במסגרת הפרויקט אנו פונים לקוראי האתר להציע שאלות עבור יצרניות הצילום הגדולות. את השאלות המעניינות ביותר אנו נציג בפני החברות במסגרת סדרת ראיונות אותם אנו מתכננים לערוך בתערוכת פוטוקינה 2010 שתתקיים בחודש הבא. השבוע אנו פונים לקהל קוראינו בבקשה להעביר אלינו באמצעות הפורום שאלות לחברת ניקון.

כפי שכבר פרטנו בהרחבה בידיעה אשר פתחה את הפרויקט בשבוע שעבר, במשך שלושת החודשים האחרונים עסק צוות האתר בארגון שורה של ראיונות עם בכירים בתעשיית הצילום העולמית ואנו מקווים לסיים את מרבית התיאומים בתקופה הקרובה. מטרתם של הראיונות המתוכננים היא ללמוד על תוכניותיהן של החברות, המגמות השולטות כיום בשוק הצילום הדיגיטלי וכן על מוצרים קיימים ועתידיים.

השאלות אותן אנו מבקשים לקבל השבוע יופנו לחברת ניקון. החברה הכריזה לאחרונה על שורה של מוצרים חדשים בניהם דגם ה-D3100 הכולל מערכת פוקוס חדשה בעלת יכולות פעולה רציפה בעת צילום וידאו (אשר נוסף אף הוא בגרסה משופרת ברזולוציה גבוהה). בנשימה אחת ראוי להזכיר את החיישן החדש אשר פותח ככל הנראה על ידי ניקון בשיתוף (או באמצעות) חברת סוני. בנוסף הכריזה חברת ניקון על ארבע עדשות חדשות בניהן גם עדשת פריים מתקדמת (Nikkor AF-S 85mm f/1.4G).

עוד בטרם תיפתח תערוכת פוטוקינה אנו צפויים ככל הנראה להכרזה של מחליפתה של ה-D90 הפופולארית (ככל הנראה ב-15 לספטמבר) אשר תזכה לפי כל השמועות לכינוי D7000. בנוסף, כבר בשבוע הבא צפויה מחליפתה של ה-P6000 הקומפקטית הוותיקה.

סימן השאלה הגדול ביותר הוא פרויקט המצלמה חסרת המראה של ניקון אשר ככל הנראה יוכרז בפוטוקינה עצמה (אם כי המידע בנושא דל למדי). פרויקט זה צפוי להיות ההימור הגדול ביותר של החברה בשנים האחרונות (כך לפחות לפי נציג החברה בדנמרק).

מה לא צפוי כנראה עד לפתיחת התערוכה? ככל הנראה לא נראה בפוטוקינה מחליפה ל-D700 (אם כי הפתעות תמיד יתכנו כמובן). כמו כן אנו ככל הנראה לא צפויים להכרזות נוספות של עדשות (ניקון כבר הכריזה השנה על 7 עדשות).

הפרטים הנ”ל אמורים לסייע לכם הגולשים הבין היכן עומדת כיום חברת ניקון ולאפשר לכם להציג שאלות מושכלות יותר לחברה בפורומים שלנו במסגרת השרשור “אתם שואלים, ניקון עונה“.

לכל המעוניינים להמשיך ולהציג שאלות לחברת קנון – השרשור הרלוונטי יישאר פתוח עד לתערוכה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב אתר

2 תגובות

  1. Avatar

    משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    31/08/2010 ב 4:34 PM

    יאללה אח”כ סוני
    וכבר יש לי שאלה ראשונה: מתי תכריחו את היבואן לייבא את הליין המקצועי שלכם

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    31/08/2010 ב 7:55 PM

    שאלות לסוני בהחלט יגיעו לבד או ביחד עם חברות נוספות בקרוב. אין ספק שיש שאלות קשות לברר מול החברה בכל הקשור למצב בארץ – אם הם יענו ומה – זה כבר סיפור אחר.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *