ראשי חדשות הכרזות מוצרים סמסונג מפתיעה – מצלמה עם חיבור USB נשלף

סמסונג מפתיעה – מצלמה עם חיבור USB נשלף

0
0

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית ידועה במגוון חידושים (וגם לא מעט גימיקים) בניהם מסכים קדמיים לצילום עצמי, מסכי OLED ומסכי LCD ברזולוציה גבוהה במיוחד, התקני WIFI ו-BT ומקלטי GPS מובנים במצלמות. היום הכריזה החברה על החידוש האחרון בסדרה – מצלמה קומפקטית בעלת חיבור USB נשלף (דמוי דיסק און קי).

דגם המצלמה הקומפקטית החדש של חברת סמסונג, ה-PL90, אשר הוכרז היום מביא עימו חידוש מקורי – חיבור USB נשלף המאפשר הטענה של המצלמה (רבות ממצלמות החברה מסוגלות להיטען גם כיום באמצעות כבל USB וללא צורך במטען ייעודי – פתרון נוח למדי) וכן הורדה ישירה של התמונות מן המצלמה אל המחשב ללא צורך בכבלים או בהוצאה של כרטיס הזיכרון מן המצלמה.

ה-PL90 היא מצלמה בסיסית למדי בעלת חיישן CCD ברזולוציה של 12.2 מגה פיקסל וזום אופטי 4X. למצלמה מסך 2.7 אינצ’ ברזולוציה סטנדרטית (230K) ויכולת צילום וידאו ברזולוציה נמוכה בלבד  (640 על 480). המצלמה עצמה צפויה להיות זמינה בספטמבר בארה”ב במחיר של 150 דולרים. אנו נוסיף את המפרט המלא של ה-PL90 למערכת המפרטים של האתר כשזה יגיע לידינו מחברת סמסונג.

תמונות של ה-PL90:

PL 90 top usbPL 90 front topPL 90 topPL 90 backPL 90 front usb

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *