ראשי חדשות RM-110 – חצובה גמישה ומשודרגת

RM-110 – חצובה גמישה ומשודרגת

0
0

החברה הסינית Fotopro פיתחה חצובה גמישה בעלת רגליות מתחלפות ונעילת מפרקים המאפשרת הצבה של מצלמות גדולות וכבדות יותר ובכלל זה גם מצלמות רפלקסיות באופן שלא היה אפשרי עד כה עם חצובה גמישה.

רבים מכירים את סדרת החצובות הגמישות של חברת Joby מקליפורניה הנמכרות תחת המותג Gorillapod. ה-RM-110 החדש של חברת Fotopro שואבת (שלא לומר מעתיקה) את העיצוב הכללי של סדרת ה- Gorillapod אבל מוסיפה שני תכונות ייחודיות אשר הופכות אותה לאביזר ייחודי ולחצובה גמישה שהיא מעבר לחיקוי סיני פשוט.

התכונה הראשונה הייחודית ל-RM-110 היא היכולת להחליף רגליות. לחצובה סוגי רגליות שונים המתאימים לאחיזה במשטחים מגוונים בניהם ניטים (לאחיזה בעצים ומשטחים דומים), “כוסיות הדבקה” (למשטחים קשיחים כגון קירות וזכוכיות), מגנטים (למתכת) ורגליות גומי רגילות (לשימוש כללי).

התכונה הייחודית הנוספת של ה-RM-110 קשורה לאפשרות לקבע את מפרקיו בזוויות נתונות. פעולה זו מתבצעת באמצעות חיזוק הברגים הקבועים במפרק עם מברג – לא נוח ומהיר אבל בכל זאת מאפשר במקרים מסויימים שליטה טובה יותר בגמישות של החצובה. אנו חושבים ש-Fotopro הייתה יכולה לבחור שיטת נעילה פשוטה יותר (נעילת הברגה למשל) אבל תמיד כדאי להשאיר כנראה מקום לשיפורים לדגמים הבאים בסדרה.

מסיבה לא ברורה ה-RM-110 איננו מופיע בשלב זה באתר חברת Fotopro אך מחירו בארה”ב כשיגיע לשם לקראת סוף השנה צפוי לעמוד על כ-60 דולרים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *