ראשי חדשות RS-W1 רצועת צילום לנשים בלבד

RS-W1 רצועת צילום לנשים בלבד

0
0

חברת BlackRapid מסיאטל הציגה לאחרונה רצועת מצלמה אשר לטענתה היא הראשונה אשר פותחה כולה על ידי נשים לשימוש נשים.

חברת BlackRapid הוקמה על ידי הצלם רון הנרי אשר חיפש פיתרון מהיר יותר ונוח לתליית המצלמה מזה המתאפשר באמצעות שימוש ברצועה רגילה. הפתרון עליו עלה הנרי היה שימוש בהברגת החצובה בכדי לחבר תפס מתכתי מיוחד אליו מתחבר שקל הקשור לרצועה ומאפשר “שליפה מהירה” יותר של המצלמה.

הסרטון הבא מתאר לאלו אשר אינם מכירים את סדרת ה-R-SRTAP הקלאסית של BlackRapid כיצד פועל הפטנט של הנרי וכמה מן הווריאציות השונות לרצועות אותן פיתחה החברה בשנים האחרונות (כולל רצועות כפולות ותוספות לרצועות עבור מכשירם סלולאריים וכרטיסי זיכרון):

הרצועה החדשה עוצבה עבור BlackRapid על ידי Carrie Gunnersen אשר התאימה את הצורה של הרצועה לקימורי הגוף הנשי (והוסיפה גם דוגמה עדינה לרצועה לשיפור האסתטיקה הכללית). בסרטון הבא ניתן לראות את הצלמת Larae lobdell עושה שימוש ברצועה תוך שהיא מצלמת את Gunnersen.

למותר לציין כי BlackRapid רחוקה מלהיות החברה הראשונה בה מעצבות מתכננות מוצרי צילום המיועדים גם לנשים. בראיון אותו ערכנו במסגרת הכתבה שלנו אודות חברת KATA סיפרה בלינה ישראל, מנהלת ההדרכות והשיווק בחברה, כי ב-KATA שתי נשים בתפקידי מפתח במחלקת הפיתוח אחת מהן היא אלונה קומסקי מנהלת הפיתוח של החברה ודגש רב ניתן לנוחות השימוש של הצלמות. בין השינויים שהוכנסו בשנים האחרונות בוצרי החברה לטובת הנשים: רצועות “תלת ממדיות” בתיקי הגב המתאימות את עצמן למבנה הגוף הנשי וכן יכולת לשינוי מיקום רצועת החזה.

פרטים נוספים על ה-RS-W1 ניתן למצוא באתר חברת BlackRapid.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *