ראשי חדשות הכרזות מוצרים PackshotOffice – צילום מוצרים אוטומטי

PackshotOffice – צילום מוצרים אוטומטי

1
0

חברת Sysnext מצרפת הכריזה לאחרונה על ה-PackshotOffice מוצר נוסף בסדרת “קופסאות האור” (ligthboxes) הנשלטות של החברה המאפשרות צילום מוצרים סדרתי ומהיר במיוחד.

חברת Sysnext הממוקמת בפריז מתמחה בפיתוח פתרונות כוללים לצילום מוצרים. פתרונות אלו משלבים חומרה הכוללת קופסת אור, מצלמה ומגש רובוטי מסתובב בגדלים שונים ותוכנה המאפשרת שליטה בפרמטרים של הצילום מן המחשב (PC בלבד, השימוש במק איננו מומלץ על ידי החברה).

בשונה מפתרונות אחרים לצילום מוצרים סדרת ה-PackshotCreator (אליה שייך ה-PackshotOffice) נמכרת עם מצלמה אשר עברה התאמה מיוחדת על ידי החברה (באמצעות שינוי קושחה) לצילום בתנאי האור היחודיים השוררים בתוך הקופסא וכן מאפשרת שליטה מלאה במצלמה באמצעות התוכנה דרך המחשב. החברה משתמשת במספר מצלמות קומפקטיות בניהן הקנון PowerShot SX110 IS (מצלמה וותיקה אשר יצאה לשוק ב-2008), הקנון PowerShot G10 (גם היא מ-2008) וכן דגם וותיק של חברת ריקו (GX200). ניתן לעשות שימוש במספר מצלמות רפלקסיות לצורך צילום אנימציות של מוצרים ב-360 מעלות (המצלמות הנתמכות בשלב זה הן של חברת קנון בלבד).

ה-PackshotOffice כמו יתר מוצרי החברה איננו מיועד לצלמים אלא דווקא לחברות פרסום והפקה אשר עוסקות בעריכה והדפסת קטלוגים של מוצרים. עבור גופים אלו החיסכון בזמן (ובסופו של דבר בעלויות) אותן מציע PackshotOffice משמעותי ביותר והוא מאפשר workflow מהיר ויעיל. המערכת כולה מאפשר צילום מוצר על רקע לבן אחיד בלחיצת כפתור מהמחשב ובאמצעות המגש המסתובב (המגיע בשתי גרסאות המאפשרות עד 100 ועד 320 ק”ג נשיאה) ניתן ליצור בצורה פשוטה סרטונים המציגים את המוצר ב-360 מעלות.

בשני הסרטונים הבאים ניתן לראות הדגמה חלקית של היכולות של סדרת ה-PackshotCreator:

המחיר הוא אולי החיסרון המרכזי של סדרת ה-PackshotCreator המתחילה ב-2500 יורו (לדגם ה-Mini 2.0 הקטן) ומטפסת עד 6500 יורו בדגם ה-PackshotOffice הכולל גם את המגש הרובוטי ומסך מגע 17″.

מידע נוסף על מוצרי Sysnext ניתן למצוא באתר החברה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

תגובה אחת

  1. Avatar

    amosdor

    24/06/2010 ב 8:43 PM

    מדהים!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *