ראשי חדשות הכרזות מוצרים רפלקסיות חדשות מבית סוני – A290/A390

רפלקסיות חדשות מבית סוני – A290/A390

2
0

חברת סוני הכריזה היום על זוג מצלמות רפלקסיות חדשות מסדרת האלפא – A290 ואחותה המתקדמת (במעט) ה-A390. שתי המצלמות אשר יגיעו לחנויות ברחבי העולם בשבועות הקרובים מיועדות לשוק הכניסה הרפלקסי ומותאמות לצלמים מתחילים וחובבים.

לאחר לא מעט שמועות בשבועות האחרונים הכריזה היום סוני על שני דגמי מצלמות רפלקסיות חדשות. שתי המצלמות גרמו למעט מאד התרגשות בעולם הצילום (מספר כתבים אף בחרו להתייחס אליהן כמשעממות). ואכן מעיון במפרט של השתיים עולה תמונה של מצלמות אשר נועדו לחתוך במחיר ככל הניתן (גם תוך פגיעה מסוימת ביכולות).

שתי המצלמות כוללות חיישן CCD (זאת בעוד הרוב המוחלט של מצלמות הרפלקס בשנתיים האחרונות עושות שימוש בחיישני CMOS) ברזולוציה של 14.2 מגה פיקסל. מסך 2.7 אינצ’ (ברזולוציה סטנדרטית – 230k פיקסלים) ומהירות צילום של 2.5 תמונות בשנייה.

ההבדלים בין שני הדגמים מינוריים למדי: ה-A390 כוללת מסך בעל יכולת הטייה (tilt) ויכולת Live-View תכונות אשר נעדרות מה-A290 כמו כן ה-A390  כבדה במעט מאחותה הקטנה. מעבר לכך שתי המצלמות זהות לחלוטין ושתיהן נעדרות יכולת צילום וידאו (לא ברזולוציה גבוהה ולא רגילה – בדומה ליתר המצלמות מסדרת האלפא של סוני, פרט ל-NEX אשר שייכות לליין חדש).

המצלמות החדשות יחלו להימכר בארה”ב (ובאירופה) במהלך החודש הבא ומחירן צפוי לעמוד על 600 דולרים (A390) ו-500 דולרים (A290). המפרט המלא של ה-A390 וה-A290 ניתן לקריאה במערכת המפרטים של האתר.

תמונות של שתי המצלמות:

[mega_gallery]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

2 תגובות

  1. Avatar

    itamars

    09/06/2010 ב 10:37 PM

    לדעתי יש לזה להכרזה הזאת משמעות לא מבוטלת.
    סוני בעצם תשווק מצלמות ריפלקס במחיר של מצלמה קומפקטית
    הרווח יגיע בעיקר מרכישת אביזרים נלווים

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    11/06/2010 ב 9:41 AM

    להבנתי הרעיון הוא פשוט לכבוש את הנישה של הרפלקסית הזולה ביותר. לדעת סוני יש כנראה עדיין רבים אשר היו רוכשים מצלמה רפלקסית ולא עושים זאת רק משום שהם נרתעים מעניין המחיר. אם מסתכלים כך על שתי המצלמות האלו (ובעיקר על ה-A290) מדובר במוצר שאמור להביא קהלים חדשים לתחום – אם הוא יצליח או לא ימים יגידו (ולפחות ככל שהדבר נוגע לארה”ב נוכל לבדוק זאת בחודשים הקרובים בטור “ה-bestsellers” שלנו בבלוג).

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *