ראשי חדשות הכרזות מוצרים פנסוניק – עדשת עין דג ומצלמה קומפקטית חדשה

פנסוניק – עדשת עין דג ומצלמה קומפקטית חדשה

0
0

חברת פנסוניק הכריזה היום על שני מוצרים חדשים בשתי קטגוריות שונות: עדשת עין דג 8 מ”מ עבור מצלמות המיקרו 4/3 של החברה ומצלמה קומפקטית חדשה מסדרת ה-FX.

העדשה החדשה – LUMIX G FISHEYE 8mm / F3.5 – שוחררה לאחר שורה של הדלפות בימים האחרונים. מדובר בעדשת עין הדג הראשונה של פנסוניק אם כי באופן מעניין לא מדובר בעדשה הרחבה ביותר של החברה (תואר זה שמור לעדשת ה-7-14 מ”מ של החברה שיצאה ב-2009). ל-8 מ”מ החדשה מרחק פיקוס מינימאלי קצר ביותר (10 ס”מ) – אולי הקצר ביותר מבין כל העדשות במאגר העדשות של MegaPixel.

העדשה החדשה צפויה להגיע לשוק בחודש יולי 2010 ועלותה תעמוד על כ-800 דולר בארה”ב. המפרט המלא של ה-LUMIX G FISHEYE 8mm / F3.5 מצוי במאגר העדשות שבאתר.

בנוסף לעדשה שיחררה פנסוניק גם מצלמה קומפקטית חדשה – ה-Lumix DMC-FX70 (או כפי שהיא מכונה בארה”ב Lumix DMC-FX75). מדובר במצלמה קומפקטית מסדרת ה-FX של פנסוניק בעלת רזולוציה של 14.1 מגה פיקסל וזום אופטי בן 5X. גולת הכותרת של המצלמה על פי פנסוניק היא הצמצם – f/2.2 – f/5.9 של עדשת הלייקה הרחבה – 24-120 מ”מ (אקווילנטי ב-35 מ”מ).

מעבר לכך המצלמה תומכת במרבית התכונות המקובלות בקטגוריה בשנה האחרונה – בניהן וידאו ברזולוציה גבוהה (1280 על 720 בפורמט AVCHD Lite), יציאת HDMI, זיכרון SDXC (בנוסף ל-SD/SDHC המקובל) ומסך 3 אינצ’ (ברזולוציה סטנדרטית 230K פיקסלים).

מחברת פנסוניק לא ידעו למסור בשלב זה מתי תהיה המצלמה החדשה זמינה או מה יהיה מחירה אבל לבקשתנו הועברו לידינו מספר תמונות ברזולוציה גבוהה וכמובן פרטי המפרט המלאים של ה- Lumix DMC-FX70 המופיעים במאגר המצלמות של האתר.

תמונות של ה-Lumix DMC-FX70:

[mega_gallery]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *