ראשי חדשות Kickstarter SmokeGENIE – מכונת עשן בכיס שלך

SmokeGENIE – מכונת עשן בכיס שלך

0
0

פרויקט קיקסטרטר שפורסם מוקדם יותר השבוע בהונג קונג מביא עימו חידוש מעניין – מכונת עשן קטנה וניידרת המופעלת על ידי סוללה ועושה שימוש בשמן מיוחד המבטיח עשן סמיך יותר הנשאר זמן רב יותר באויר ואינו רעיל או כולל ריחות לא נעימים.

לפצצות עשן ומכונות עשן יש לא מעט חסרונות והשימוש בהם לא תמיד אופטימאלי ןהעשן עצמו לרוב לא קל לשליטה והכוונה. כאשר יש צורך בכמות עשן קטנה יחסית (אם לצילומי מוצר למשל או צילומי דוגמנות בחלל סגור לא גדול) ה-SmokeGENIE עשוי להציע  פתרון עדיף, כך לפחות מסיבירם זאת מפתחי המוצר מהונג קונג שהתחילו את הפיתוח לאחר התנסות לא טובה עם עשן בצילומי חתונה.

קטן, קומפקטי עם סולל ונשלט מרחוק

SmokeGENIE

אז מה בעצם מציע המכשיר החדש? ראשית הוא מגיע בגודל קומפקטי מאד – 18 ס”מ אורכו, מופעל עם שתי סוללות 18650 (אלו שנפוצות מאד בין השאר בגימבלים), אלו מאפשרות יצירה של עשן במשך 40-300 דקות תלוי בסמיכות העשן שתרצו לייצר.

למכשיר מיכל הנטען בשמן המיוחד אותו פיתחה החברה ומכיל 9 מ”ל ואמור להספיק לכ-15 דקות של עשן בכל פעם. הייחוד כאן הוא בחומר ממנו עשוי העשן – תערובת סודית הכוללת גליצרין שאיננו רעיל לשימוש ואיננו מסריח (בסרטון שפרסמה החברה ניתן לראות דוגמנית אפילו שותה את העשן). עוד יתרון על פי המפתחים – העשן הנוצר באמצעות המכשיר “נדבק” טוב יותר והוא מסוגל לספק אפקט הדומה לזה של קרח יבש (אבל בלי הצורך להתעסק עם הלוגיסטיקה של קרח יבש). ה-SmokeGENIE מגיע אם שלט כך שניתן להסתיר אותו ולהפעילו רחוק.

העשן מה-SmokeGENIE “נדבק” לשערות הדוגמנית

smokeGENIE model

סרטון הקיקסטרטר של ה-SmokeGENIE 

מחיר וזמינות

כמו בכל פרויקט קיקסטרטר ישנם כמובן סיכונים ואפשרות לדחיות אבל המפתחים מצהירים שמי שיזמין את המוצר כעת יקבלו בינואר 2022. המחיר מתחיל מכ-360 דולר לערך.

אנו עומדים בקשר על המפתחים ומקווים לבחון את המוצר ברגע שזה יהפוך להיות זמין.

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *