ראשי חדשות SEA&SEA – מארז תת מימי חדש ל-EOS 7D של קנון

SEA&SEA – מארז תת מימי חדש ל-EOS 7D של קנון

0
0

חברת SEA&SEA היפנית העוסקת בפיתוח וייצור מארזים וציוד נוסף לצילום תת מימי הכריזה לאחרונה על מארז תת מימי חדש לדגם ה-EOS 7D של קנון.

המארז מאפשר שליטה על מרבית הפעולות אותן מסוגלת לבצע ה-7D וזאת מבלי לפגום ביכולת הצלילה אשר – עד 60 מטרים מתחת לפני המים על פי הצהרת החברה.

המארז עצמו עשוי אלומיניום איכותי אשר עבר תהליך ציפוי מיוחד למניעת חלודה ומגיע עם עינית חיצונית 0.5X סטנדרטית אותה ניתן להחליף במידת הצורך בעינית 0.66X או 0.8X לקצרי ראיה. למארז עצמו חיישן מיוחד המתריע באופן מיידי על כל חדירה של מים לגוף המארז (עניין הכרחי במארזים עבור מצלמות שעלותן מאות ולעיתים אלפי דולרים).

לצורך שימוש במבזקים חיצוניים המותאמים לסביבה תת מימית פיתחה החברה סיב אופטי מיוחד המופעל על ידי מחבר הפלאש של המצלמה ומסוגל להפעיל מבזקים חיצוניים על פי הצורך (דבר חיוני בסביבה ימית בה התאורה לרוב נמוכה).

אופן האחיזה של המארז (שתי ידיות צידיות) הופך אותו לאידיאלי לשימוש עבור צילומי סטילס ווידאו תת מימיים.

משקלו של המארז 2.7 ק”ג (לא מעט אם כי המשקל אינו מורגש במיוחד בסביבה תת מימית). לחובבי הצילום התת ימי ובעלי מצלמות EOS 7D של קנון ההתלבטות המרכזית עשויה להיות המחיר – לא פחות מ-3800 דולר בארה”ב. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *