ראשי חדשות DJI משיקה את ה-Mavic Air 2

DJI משיקה את ה-Mavic Air 2

0
0

את DJI כנראה לא ממש מעניינת הקורונה (ובטח שלא יום העצמאות/זיכרון פה בארץ) והיא השיקה אמש את הדגם השני בסדרת רחפני ה-Mavic Air שלה עם שורה ארוכה של שיפורים משמעותיים ביותר שהופכים את הרחפן לאחת הרכישות המשתלמות ביותר מכל ליין הרחפנים של החברה.

ה-Mavic Air 2 – מספר רב של שיפורים ושדרוגים

mavic air 2

אז מה חדש ב-Mavic Air 2 החדש? ערכנו עבורכם רשימה לא ממצה:

  • מצלמה חדשה – לרחפן החדש מצלמה חדשה עם חיישן 48 מגה פיקסל של סוני בגודל גדול יותר (1/2 אינצ’). מצב הצילום הרגיל בסטילס כולל צילום ב-12 מגה פיקסל (עם שיפורים בתאורה נמוכה) או 48 מגה פיקסל לחדות מקסימאלית.
  • וידאו משופר – למצלמה החדשה יכולות וידאו מתקדמות כולל צילום ברזולוציה של 4K עד 60 פריימים לשנייה ו-1080p עד לא פחות מ-240 פריימים לשנייה עבור הילוך איטי במיוחד. קצת ההקלטה עומד על 120Mbps.
  • SmartPhoto – מצב אוטומטי זה ייבחר את ההגדרות האופטמאליות לצילום סטילס הכולל תמונת HDR המשלבת מספר תמונות לתמונה יחידה.
  • 8K HyperLapse – לראשונה ברחפני DJI ניתן לצלם סרטוני HyperLapse ברזולוציה אולטרה גבוה של 8K (גם אם לא תבחרו לפרסם אותם ברזולוציה זו ניתן לקרופ / לייצב בצורה משופרת לרזולוציות נמוכות יותר [מצב זה יהיה זמין החל מאמצע מאי בעדכון קושחה].
  • זמן תעופה משופר – ה-Mavic Air 2 מאפשר את זמן התעופה הארוך ביותר מכל רחפני ה-Mavic של החברה – לא פחות מ-34 דקות באויר בין הטענות (בין השאר הודות למשקל נמוך יותר, יכולות אוירודינמיות משודרגות, מנועים טובים ויעילים יותר ועוד).
  • APAS 3.0 – הגרסה החדשה והמתקדמת ביותר של  מערכת הטיסה האוטונומית של DJI כוללת מחשב טיסה ומיפוי משופריםלטיסה חלקה יותר ומעקף עצמים.
  • FocusTrack – פונקציה זו מאפשרת שלושה מצבים חדשים העוקבים אחר עצמים בצורה “קולנועית”.
  • ActiveTrack 3.0 – עוד יכולות מעקב מתקדמת תוך כדי תנועה אחר עצמים (עד 4K ב-30 פריימים לשנייה).
  • Point of Interest 3.0 – מייצר תנועה מסביב לאוביקט באמצעות אלגוריתם משודרג המאפשר זיהוי טוב יותר של אנשים, כלי רכב ועוד.
  • Spotlight 2.0 – תכונה מתקדמת המצויה ברחפנים המקצועיים של (כמו ה-Inspire 2) ומאפשר למשתמש לכוון את המצלמה לאובייקט שאחריו המצלמה תעקוב כל עוד הוא בפריים והמשתמש יוכל להתרכז בהטסת הרחפן.
  • טווח משופר – הרפחן החדש מסוגל לטוס באמצעות מערכת השידור OcuSync 2.0 עד לטווח של 10 ק”מ מהמשתמש. בפועל הוראות ההטסה במרבית המדינות אוסרות על הטסה מעבר לטווח הראיה כך שהשימושיות של הטווח מוטלת בספק אבל המערכת עצמה אמורה לאפשר הטסה עם הרבה פחות ניתוקים ובעיות.
  • DJI Fly App – אפליקציית ההטסה אמורה להיות קלה ונוחה יותר לשליטה כולל אפשרויות למתחילים.
  • שלט משופר – שלט חדש ונוח יותר עם איזון טוב יותר מבחינת הצבת המכשיר הסלולארי וכפתורים ברי תכנות שהם נגישים יותר.
  • AirSense – טכנולוגיית בטיחות חדשה וחשובה במיוחד של DJI המתריעה בפני מטיסי רחפנים אודות הימצאות מטוסים וכלי טייס אחרים בסביבה (בשלב ראשון טכנולוגיה זו תופעל בצפון אמריקה בלבד אך בהמשך אפשר להניח שתגיע לאזורים אחרים). DHI גם הוסיפה אור בטיחות לרחפן כך שזה יראה טוב יותר על ידי כלי טייס הנעים בקרבת מקום.

בכל הנוגע למחיר, הרחפן החדש יעלה 800 דולר בגרסתו הבסיסית וכ-1000 דולר בקיט עם סוללות ועזרים נוספים.

סרטון רשמי של DJI אודות החידושים ב-Mavic Air 2

פיליפ בלום על ה-Mavic Air 2

אייפונדו בסרטון ביקורות ראשון אודות הרחפן החדש

גם iJustine הספיקה לקבל ולשחק קצת עם ה-Mavic Air 2

סרטון של האתר CNET אודות ה-Mavic Air 2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *