ראשי חדשות וירוס הקורונה: פוטוקינה 2020 בוטלה

וירוס הקורונה: פוטוקינה 2020 בוטלה

0
0

זה היה צפוי לגמרי. אחרי שבוטלו שורה ארוכה של תערוכות צילום גדולות אחרות שהיו מתוכננות לחודשים האחרונים בוטלה גם תערוכת פוטוקינה 2020 שהייתה אמורה להתקיים בסוף מאי.

הקורונה ממשיכה להכות בכל תחומי החיים והכלכלה וגם תחום הצילום ממשיך לספוג מהלומות. לאחר שבוטלה מוקדם יותר השנה תערוכת +CP שהייתה אמורה להתקיים ביפן ותערוכת NAB שהייתה אמורה להתקיים בסוף החודש הבא בלאס ואגס, כעת אנו מדווחים כי גם תערוכת הצילום הגדולה בעולם המתקיימת בעיר קלן שבגרמניה מזה עשורים רבים תבוטל השנה (לאחר שבוטלה בשנה שעברה מסיבות אחרות).

כפי הנראה התערוכה הבאה לא תתקיים בשנה הבאה (בלי קשר למצב המגיפה) אלא רק בעוד שנתיים (בין ה-18-21 למאי 2022), אם כי בשלב זה הכל כמובן עוד יכול להשתנות לכאן או לכאן בהתאם להתפתחויות (שווה לציין כי הנהלת התערוכה הייתה עוד אופטימית עד לפני מספר שבועות ומסרה הודעה כאילו התערוכה צפויה להתקיים כמתוכנן אך לאור המצב לא נשארה למארגנים ברירה).

אף שאנו יודעים על מספר חברות שיש להן בכל זאת תוכניות לבצע השקות של מוצרים בתקופה זו, אפשר להניח בזהירות כי חלק לא מבוטל מן המוצרים שהיו אמורים להיות מוכרזים על ידי היצרניות לקראת תערוכת פוטוקינה יידחו גם הם – אם בשל אי יכולת ייצור (סין טרם חזרה למסלול ובמדינות רבות אחרות כולל ביפן יש סגרים ברמות כאלו או אחרות) ואם פשוט משום שבעולם אין כיום קשב אמיתי לנושאים שאינם קשורים ישירות לנושא המגיפה.

נקווה לחדשות טובות יותר בקרוב.

בוטלה – פוטוקינה 2020

no photokina 2020

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *