ראשי חדשות Maxima 7 – הדור הבא של תאורות LED מגיע

Maxima 7 – הדור הבא של תאורות LED מגיע

0
0

אנו שמחים להיות היום הראשונים לדווח לכם על אחד המוצרים המסקרנים ביותר בתחום התאורה המפותח בימים אלו. ה-Maxima 7 אשר מפותח בימים אלו באיטליה וצפוי להגיע לשוק בתקופה הקרובה הוא לא רק אחד מן התאורות רבות העוצמה ביותר שהוצגו עד היום בעולם, אלא שהוא משלב שורה של תכונות שלא קיימות בשום תאורה שאנו מכירים וצפוי לעניין לא מעט צלמי וידאו (ואולי גם סטילס).

אנו ערכנו בימים האחרונים מספר שיחות עם נציגי החברה המפתחת באיטליה ואנו מביאים לכם פרטים בלעדיים על אחת מתאורות ה-LED החדשניות ביותר המפותחות כיום בעולם. ה-Maxima 7 מביאה עימה עוצמה הקרובה מאד לזאת של PAR 1200W HMI – עניין חסר תקדים בתחום ה-LED בוודאי ביחס לגודל המוצר ולשוק היעד, איכות צבע מהגבוהות ביותר בתעשיה ועוד זוג יכולות שמציבות אותה לטעמנו הרבה לפני המתחרות – עוצמת רעש אפסית וגוף הכולל בתוכו את כל הרכיבים הדרושים (כולל שליטה, ספק כוח והתאורה עצמה – אין צורך בכבלים נפרדים, קופסאות או כל התקן נפרד אחר).

Maxima 7 0

ערכנו רשימה של התכונות המרכזיות של ה-Maxima 7 עם התייחסות קצרה:

  • 700 וואט COB עם Fresnel בן 10 אינצ’ (זווית קרן אור של 15-60 מעלות).
  • קרוב ל-60 אלף LUX ממרחק של 3 מטרים (!) עם זווית אור צרה (קרוב למדי ל-PAR 1200W HMI באותה זווית ומרשים ביותר – ראו סרטון הדגמה בהמשך).
  • צבע – 5600K.
  • ללא הבהוב (flicker) לפחות עד 200 פריימים לשנייה.
  • חיבור Bowens (פופולארי ונוח לשימוש עם מגוון רחב של אביזרים בכל התקציבים).
  • heatsink מנחושת עם מאורר ייחודי ושקט ביותר (החברה מצהירה על 21 דציבל ממרחק מטר – כלומר שקט לחלוטין – אנו לא מכירים שום תאורה מקבילה או קרובה עם יכולת כזאת).
  • ספק כוח מובנה בן 900 וואט – הספק יאפשר בעתיד למי שירצה לשדרג את התאורה עד ל-900 וואט (כשהטכנולוגיה תבשיל) בעלות מופחתת (אין צורך בהחלפת ספק או שאר חלקי התאורה – רק ה-LED עצמו).
  • CRI גבוה (96+), TLCI גבוה במיוחד (97) ולמי שמכיר את התקנים החדשים ביותר – SSIt 45; SSId 74; SSI1 45.
  • כבל Neoprene גמיש באורך 5 מטרים.
  • BT 4.2 עם שליטה מאפליקציה ו-RF מובנה (שלט פיזי עשוי להגיע בהמשך, אפשר ויהיה חוטי דרך חיבור USB-3 שמשמש גם לעדכון קושחה).
  • משקל כולל רפלקטור – 10 ק”ג. 55 ס”מ אורך.
  • תוצרת איטליה.

Maxima 7 2

אין לנו בשלב זה פרטים על תאריך ההשקה המדויק (“בקרוב” הוא המקסימום שאנו מסוגלים לומר כרגע) או בכל הקשור למחיר, אם כי מדובר במוצר שצפוי לעלות כפי הנראה יותר מה-Nanlite Forza 500 LED המגיע ל-500 וואט ונמכר תמורת קצת פחות מ-1900 דולר וכראה גם ל- Aputure LS 600d עם 600 וואט הצפוי בהמשך השנה – שניהם חלשים יותר מה-Maxima 7, מרעישים למדי ובעלי מבנה המורכב ממספר חלקים.

Maxima 7 3

אנו כן יודעים כי אין לחברה כוונה לשלב תמיכה ב-DMX ולא ניתן יהיה להפעיל את התאורה באמצעות סוללות V-MOUNT (בשל העוצמה הדרושה), אם כי אפשר וסוללות גדולות יותר יאפשרו הפעלה ניידת אך לא ברור לאיזה פרק זמן (שוחחנו על כך עם נציגי החברה הבודקים את הנושא). עוד נושא הנמצא בבדיקה כרגע הוא היכולת להשתמש בתאורה לצילום סטילס – לתאורה יש מצבי אפקטים כולל “פלאש” – יכול להיות שבהמשך יצליחו המהנדסים לחבר את התאורה לשלט אלחוטי של אחת מיצרניות התאורה הקיימות (תאורת סטודיו לסטילס) ובכך יאפשרו סנכרון של התאורה רבת העוצמה גם לצורך צילום סטילס (אבל לא מדובר על משהו שיקרה בשלב הראשון).

סרטון רשמי של החברה המציג את התאורה החדשה (פורסם לראשונה במקור באתר הבת שלנו LensVid)

השוואה בין ה-MAXIMA 7 ל-Par HMI 1200W

אפקטים של ה-MAXIMA 7

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *