ראשי חדשות בינה מלאכותית Skylum מספקת הצצה ליכולות הבינה המלאוכתית שישולבו בקרוב ב-Luminar 4

Skylum מספקת הצצה ליכולות הבינה המלאוכתית שישולבו בקרוב ב-Luminar 4

0
0

חברת Skylum הציגה לאחרונה שורה של יכולות מתקדמות לתוכנת ה-Luminar 4 (המתחרה של החברה לתוכנת הפוטושופ של אדובי). בין השאר הציגה החברה יכולות המתבססות על בינה מלאכותית לתיקון ושיפור פנים, החלפת שמים בתמונה והוספת פרטים לתמונה באופן סלקטיבי.

הכיוון אליו הולכות תוכנות עיבוד התמונה הוא אוטומטיזציה תוך שימוש באלגוריתמים מתקדמים המתבססים על ניתוח מספר גדול של תמונות. Skylum מתכננת בעתיד הקרוב לשחרר את הגרסה הרביעית לתוכנת ה-Luminar שתשלב מספר רב של כלים מבוססי AI שכאלו אשר צפויים להקל מאד על העבודה על תמונות מסוגים מסויימים ולחסוך לא מעט זמן.

אספנו עבורכם הדגמות למספר כלים כאלו שפורסמו עד כה (אנו מניחים כי יש יותר אך נדע רק במסגרת ההשקה הרשמית בעוד מספר שבועות).

  1. כלי ה-AI Skin Enhancer וה-Portrait Enhancer – ה-AI Skin Enhancer מאפשר החלקה אוטומטית של הפנים (ניתן לשלוט בעוצמה), בשונה מכלים דומים שכבר קיימים נראה שכאן עשו עבודה מאד יפה ב-Skylum והכלי איננו פוגע בשום דבר פרט לפנים וואיננו מעלים לגמרי את הטקסטורה (אם לא מגזימים איתו לפחות). הכלי היותר מרשים אולי הוא ה-Portrait Enhancer הכולל מגוון רחב של אפשרויות, מדברים בסיסיים כמו העלמת עיניים אדומות ועד שיפור אוטומטי של שפתיים, הלבנת שיניים ועיניים, הכהיית גבות ואפילו הגדלת עיניים. התוצאה אם לומר את האמת די מרשימה ויכולה לחסוך גם לעורך מקצועי לא מעט דקות של עבודה לכל תמונה.

הצלם אנת’וני מורגנטי פרסם סרטון בו הוא מדגים את היכולות של גרסה מוקדמת של ה-Luminar 4 בכל הנוגע לריטוש פנים – בהחלט מעניין

2. כלי AI Structure – כאן מדובר על היכולת לנתח באופן אוטומטי תמונה ולאפשר למשתמש לבחור אילו עצמים יזכו לשיפור פרטים ואילו לא. באופן כללי היכולת של תוכנה לדעת ולקטלג עצמאית עצמים בתמונה בצורה מדוייקת צפויה להוות קפיצת מדרגה אדירה בעיבוד תמונה בשנים הקרובות.

סרטון של Skylum העוסק ב-AI Structure

3. החלפת שמים באמצעות AI – כלי ה- AI-powered Sky Replacement עשוי להפוך לחביב על לא מעט עורכים (אפשר להניח שיש צלמים שיראו בשימוש בו עניין לא לגיטימי אבל זאת כמובן בחירה אישית), את הרעיון הבסיסי ראינו כבר בתוכנות אחרות אבל כן הדבר מופעל על ידי אלגוריתמים של בינה מלאכותית שעברו על תמונות רבות. יהיה כמובן צורך לראות כיצד הכלי יתפקד בתמונות מורכבות עם צמחיה וכו’.

סרטון של חברת Skylum אודות ה- AI-powered Sky Replacement tool

תוכנת ה-Luminar 4 צפויה להגיע לשוק בשבועות הקרובים – עוד פרטים באתר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב בינה מלאכותית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *