ראשי חדשות הכרזות מוצרים Blackmagic משיקה את ה-Pocket Cinema Camera 6K

Blackmagic משיקה את ה-Pocket Cinema Camera 6K

0
0

חברת Blackmagic השיקה אמש מספר מוצרים ובראשם גרסת 6K של מצלמת ה-Pocket Cinema Camera (או BMPCC6K) שלה. הכרסה החדשה כוללת שורה ארוכה של שיפורים ושידרוגים כולל חיישן גדול יותר ותושבת עדשת EF של קנון.

בליבה של המצלמה החדשה תמצאו חיישן חדש המסוגל לצלם וידאו ברזולוציה מרשימה של עד 6144 על 3456 (או 6K) ואולי לא פחות מעניין עד לקצבים של 50 פריימים לשנייה ברזולוציה זו (החיישן מאפשר גם צילום סטילס אם תרצו עד 21 מגה פיקסל) וצילום בהילוך איטי של עד 120 פריימים לשנייה ב-2.8K. החיישן עצמו בגודל של 23.1 על 12.99 מ”מ או קרוב בכיסוי שלו ל-APS-C (חברת Blackmagic מכנה זאת סופר 35 אם כי ההגדרה המדויקת לסופר 35 היא לרוב של חיישן גדול מעט יותר) אבל מה שללא ספק מעניין יותר הוא התושבת לעדשות – Blackmagic השיקה את אחת המצלמות הראשונות שאינן של חברת קנון עם תמיכה בתושבת EF אקטיבית (כזאת המעבירה מידע למצלמה). המשמעות היא שתוכלו להשתמש בכל עדשות קנון ולהנות מייצוב ו-AF והגודל של החיישן אמור לספק גם ביצועי ISO משופרים (למצלמה Dual Native ISO של 400 ו-3200).

ה-Pocket Cinema Camera 6K

Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K

המצלמה מצלמת במגוון פורמטים כולל Blackmagic Raw וגם ProRes 422. שימו לב כי ברזולוציות הגבוהות מ-4K תוכלו להשתמש רק ב-Blackmagic Raw. למצלמה טווח דינאמי מוצהר של 13 סטופים ו-Blackmagic הוסיפה גם תמיכה ב-Generation 4Color Science ואפשרות הטענת LUT.

מבנה הגוף של המצלמה דומה מאד לדגם הנוכחי עם מסך המגע הענק (5 אינצ’ ברזולוציה של 1080p) בגב ותמצאו במצלמה גם חיבור HDMI בגודל מלא, חיבור מיני XLR מקצועי, ותוספת של חיבור locking DC power (הסוללה אגב היא LP-E6) כמו גם חיבורים סטנדרטיים של מיקרופון 3.5 מ”מ ואוזניות.

מבחינת אפשרויות אחסון גם הדגם הנוכחי מוסיף להיות אחד המגוונים בשוק – ישנה תמיכה ב-CFast 2.0 או ב-SD/UHS-II ובחיבור USB-C ישירות לכונן קשיח חיצוני.

מחירה של המצלמה הזמינה כבר עכשיו עומד על 2500 דולר. החבילה כוללת אגב רשיון ל-DaVinci Resolve 16.1 ו-Resolve Studio.

LumaForge על ה-Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K

3 פרטים מעניינים שאולי פספסתם בהכרזה 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *