ראשי חדשות הכרזות מוצרים Aputure משיקה את תאורת ה-LS 300d II – עוצמה משודרגת

Aputure משיקה את תאורת ה-LS 300d II – עוצמה משודרגת

0
0

חברת Aputure לא מפסיקה לחדש ואמש היא בשיקה באופן רשמי את הגרסה השנייה של התאורה רבת העוצמה שלה מדגם ה-LS 300d. הגרסה החדשה לא רק משדרגת את עוצמת האור של הפנס אלא מוסיפה שורה ארוכה של תכונות ומסלקת חסרונות רבים שהתגלו בגרסה הראשונה.

ה-LS 300d II הוצגה לראשונה בתערוכת NAB מוקדם יותר השנה אבל רק כעת היא מגיעה סוף סוף בגרסה רשמית לשוק. התאורה החדשה עדיפה על קודמתה כמעט בכל היבט שתחשבו עליו.

נתחיל מעוצמת האור – גם הדגם הקודם היה רב עוצמה במיוחד אבל הדגם החדש משפר אותה אף יותר עם 20% יותר אור (טמפרטורת האור אגב היא 5500K). לא פחות חשוב ב-Aputure הצליחו במקביל גם לשפר את איכות האור העומת על מעל CRI ו-TLCI של מעל 97 (ובביקורת שפורסמה אמש על התאורה נראה שמספרים אלו אכן קרובים מאד למציאות).

ה-LS 300d II משופר מכל הבחינות

Aputure ls 300dii black

התאורה מגיעה עם רפלקטור 55 מעלות חדש ואולי אחד השיפורים המעניינים ביותר הוא התקן השליטה המשלב בתוכו עכשיו גם את הספק. מהתקן זה עבר תכנון מחדש מאפס וכעת מדובר בהתקן שקט לחלוטין (קירור פסיבי), עם חיבור USB לעדכונ יקושחה הכולל שורה של שינויים מעניינים וביניהם גם משדר אלחוטי מובנה, אפשרות להפעלה משתי סוללות V-MOUNT או מסוללה אחת (עם 50 אחוז עוצמה) ומתאם quick release המאפשר חיבור של התקן השליטה לעמודי תאורה והוצאה במהירות. עוד שיפור תמצאו בידית (yoke) הבנויה בצורה טובה יותר (כולל אפשרות סיבוב 360 מעלות – תכונה נחמדה אם כי הכבל יפריע לכך בכל מקרה).

אם כל אלו אינם מספיקים לכם אז יש עוד. התאורה החדשה מגיעה עם כבל עם חיבור NEUTRIK מקצועי באורך של 6 מטרים, תמיכה ב-DMX 512, רצועה חדשה וחזקה במיוחד לתליה של התקן השליטה ושורה של שיפורי תוכנה (כולל אגב תמיכה באפליקציית ה-Sidus Link החדשה). בנוסף יש גם תיק נשיאה חדש וחזק במיוחד.

בנוסף ל-LS 300d II חשפה החברה גם מוצר נוסף – ה-Aputure-lantern – סוג של אהיל תאורה דמוי כדור מסוג חדש שבשילוב ה-LS 300d II יכול להאיר בקלות חדר בצורה רכה מכל הכיוונים.

בכל הקשור למחיר התאורה החדשה נמכרת כיום בארה”ב תמורת כ-1200 דולרים (אמזון) או בהנחה ב-B&H תמורת $1100 (שימו לב לסוג החיבור לחשמל – באיביי אפשר וניתן למצוא גם עם חיבור חשמל אירופאי).

סרטון רשמי של חברת Aputure אודות ה-LS 300d II 

סרטון קצר נוסף המציג כמה מן השיפורים המרכזיים בדגם החדש בקצת יותר מדקה

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *