ראשי חדשות הכרזות מוצרים קנון משיקה את ה-PowerShot G7 X Mark III ה-G5 X Mark II ועדשת RF 24-240mm F4-6.3 IS

קנון משיקה את ה-PowerShot G7 X Mark III ה-G5 X Mark II ועדשת RF 24-240mm F4-6.3 IS

0
0

לפנות בוקר הודיעה חברת קנון על השקה של שלושה מוצרים חדשים – שתי מצלמות קומפקטיות עם חיישני 1 אינצ’ ועדשת סופר-זום למצלמות ה-R/RP חסרות המראה.

הן ה-PowerShot G7 X Mark III וה-G5 X Mark II הן גרסאות מעודכנות לדגמים קומפקטיים קיימים של קנון. שתי המצלמות דומות למדי מהרבה בחינות אבל יש גם כמה הבדלים כפי שנראה מייד.

החיישנים בשתי המצלמות עודכנו ביחס לדורות הקודמים ולמרות שהרזולוציה נותרה זהה – 20 מגה פיקסל הן אמורות לספק ביצועים טובים יותר בעיקר בכל הקשור למהירות הצילום. הדבר מתאפשר לא רק הודות לטכנולוגיית חיישן משופרת אלא גם הודות למעבד ה-Digic 8 החדש והמהיר.

למעשה קנון הקפיצה את מהירות הצילום הרציף בצורה משמעותית (במיוחד ביחס לדור הראשון של ה-G5 X שהיה איטי להחריד עם מהירות צילום רציף ב-RAW של קצת יותר מפריים אחד לשנייה – זאת ממש לא הייתה מצלמת ספורט…). שני הדגמים החדשים מאפשרים קצב צילום הרבה יותר מהיר וקרוב למה שאנו מכירים ממצלמות אחרות בקטגוריה – עד 8.3 פריימים לשנייה עם AF (עם תריס אלקטרוני תוכלו להגיע גם לקצבים של 30 פריימים לשנייה לזמן קצר).

ה- G7 X Mark III עם המסך המתהפך

Canon powershot G7 X Mark III

עוד שיפור מבורך מגיע בתחום הוידאו – שתי המצלמות מסוגלות לצלם 4K ב-30 פריימים לשנייה (הדורות הקודמים צילמו 1080p  עד 60 פריימים בלבד). יש בכל זאת כמה חסרונות – שתי המצלמות אינן תומכות ב-4K ב-24 פריימים לשנייה (מוזר ללא ספק) וקנון בחרה שלא לשלב את טכנולוגיית ה-Daul Pixel שלה בשני הדגמים. ל-G7 X Mark III יש כאן יתרון חשוב – היא כוללת חיבור למיקרופון חיצוני (אם כי לא לאוזניות).

קנון וה-G5 X 

אולי התכונה המעניינת ביותר של ה-G7 X Mark III היא אפשרות השידור החי ליוטיוב – כן אתם קוראים נכון קנון השיקה מצלמת וולוגינג אמיתית (יש גם מסך מתהפך – אם כי כלפי מעלה ולא הצידה כמקובל בדגמי קנון אחרים). שתי המצלמות גם מסוגלות להיטען ולקבל חשמל רציף מ-USB – מה שיאפשר למי שרוצה לשדר לרשת (באמצעות WIFI) חיי סוללה לא מוגבלים (חיי הסוללה לצילום רגיל אגב נמוכים למדי – סביב 230 תמונות לטעינה – במצב ECO תוכלו להגיע לקצת יותר מ-300).

שידור חי ליוטיוב עם ה-G7 X Mark III

יש עוד כמה הבדלים בין הדגמים. ככלל ה-G5 X Mark II נועדה להיות דגם מכוון סטילס עם עינית קופצת (כמו בדגמי ה-RX100 החדשים של סוני) ברזולוציה של 2.3 מליון נקודות בצד שמאל, ועדשה חדשה עם טווח של 24-120 מ”מ (שווה ערך ב-35 מ”מ כמובן) וצמצם מרשים – f/1.8-f/2.8. ל-G7 X III עדשה עם טווח קצר יותר של עד 100 מ”מ. יש עוד כל מיני שינויים קטנים כמו WIFI/BT נוחים יותר לחיבור, סינכרון GPS מהסלולארי, הקלטה של סרטונים ב-HDR, מצבי טיימלפס חדשים וכו’.

בכל הנוגע למחירים ה-G7 X III תהיה הזולה מבין השתיים במחיר של כ-750 דולרים וה-G5 X II יקרה יותר במחיר של כ-900 דולר שתיהן החל מחודש אוגוסט בארה”ב.

B&H הספיקו לשחק עם שתי המצלמות והעדשה החדשה

מלבד שתי המצלמות הושקה כאמור גם עדשת סופר זום חדשה בתושבת ה-RF. הדגם החדש המכונה RF 24-240mm F4-6.3 IS USM היא הראשונה מסוגה לתושבת, משקלה 750 גרם, יש לה מרחק פוקוס מינימאלי של 50 ס”מ, מייצב מובנה עד 5 סטופים, טבעת מיוחדת ברת תיכנות (כמו בעדשות RF אחרות) ומחירה יעמוד על 900 דולרים בארה”ב החל מחודש ספטמבר.

קנון אודות ה-RF 24-240mm F4-6.3 IS USM

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *