ראשי חדשות הצצה אל המוצרים החדשים של חברת Swit

הצצה אל המוצרים החדשים של חברת Swit

0
0

אנו מפרסמים היום את החלק השני של הביקור שלנו במשרדי חברת בנד פרו בתל אביב (במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך שלנו איתם), והפעם מידע, תמונות, סרטונים ומחירים של שני מוצרים שהושקו על ידי חברת Swit והגיעו לארץ זה מכבר.

את חברת Swit ומוצריה פגשנו כאן כבר מספר פעמים – בפעם האחרונה ממש לא מזמן בביקורת שפרסמנו על התאורת ה-S-2610 הגמישה של החברה (אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת המלאה כאן). לחברה יש מספר קווי מוצרים הכוללים בין השאר מוניטורים מסוגים שונים (כולל מוניטורים גדולים ומקצועיים לקולנוע והפקות), וסוללות למצלמות, תאורות ועזרים ממגוון דגמים.

חברת בנד פרו קיבלה לאחרונה מספר מוצרים שהוכרזו על ידי Swit בשנה החולפת ולנו הוצגו שניים מהם:

  • PB-M98S – סוללת V-mount זעירה במיוחד (בעלת קיבולת דומה – 98 וואט שעה – לדגם ה-PB-S98S של Swit שבדקנו כאן בשנה שעברה, אך קטנה משמעותית בגודל). כמו לאחות הגדולה מהשנה שעברה גם כאן יש לנו יציאת D-tap בחלק העליון וחיבור USB בצד המאפשר הטענה של מוצרים נטעני USB (דבר ההופך שימושי יותר ויותר גם בתחום הצילום להטענה והפעלה של תאורות קטנות, מקליטים ועוד). לסוללה הזעירה (10 ס”מ אורך על 7 ס”מ רוחב ועובי של פחות מ-5 ס”מ בלבד) אין מסך קדמי כמו לדגם הגדול יותר אבל יש יכולת להציג את מצב טעינת הסוללה על ידי נורות לד וכפתור ייעודי בצד. סוללה זאת היא אידאלית למי שנוסע או טס הרבה וזקוק לסוללה חזקה אבל קומפקטית במיוחד במשקל קל (חצי ק”ג בלבד). מלבד הסוללה הוצגו לנו גם מספר מתאמי D-tap של Swit שיכולים להיות שימושיים למדי למי שרוצה להרחיב את יכולות הסוללה (ישנו מפצל USB או מפצל D-tap וישנן גם אופציות משולבות). הסוללה נמכרת בארץ תמורת 1155 ש”ח.

PB M98S

  • CM-55C – מוניטור 5.5 אינצ’ מהדור החדש של Swit. המוניטור נשלט כולו באמצעות ג’ויסטיק זעיר בצד ימין, הוא בעל רזולוציית 1080p, כולל אפשרות להוספת LUTs (עם כרטיס SD) וחיבור HDMI 1.4 (עם תמיכה ב-4K 30p). הוא מופעל מסוללת סוני L יחידה (או קנון LP-E6) והוא המוניטור הראשון שאנו יודעים עליו שניתן להפעילו באמצעות USB (צריכת חשמל של 5.5W בלבד). הוא כולל מגוון רחב מאד של “עזרי צילום” כולל: Focus assist and precision adjust כמו גם  Waveform / Vector / Histogram ו- Super False color, Zebra stripes, Anamorphic. הוא מאמץ תוכנה שמזכירה במשהו את זו של smallHD המאפשרת לשמור עד 8 “מסכים” עם הגדרות שונות ולדפדף ביניהם (אם כי כאן הדבר נעשה באמצעות ג’ויסטיק ולא באמצעות מסך מגע). כמו הרבה מוניטורים חדשים בשוק גם הוא יכול לספק כוח למצלמה באמצעות סוללת דמה המתחברת אליו והוא מגיע עם זרוע המאפשרת למסך להתהפך (המוניטור יודע להפוך תצוגה בהתאם). המוניטור נמכר בארץ תמורת 1060 ש”ח.

CM 55C

אנו מתכוונים לבחון מספר מוצרים נוספים של חברת Swit בהמשך השנה ונביא אותם לכם כאן בהמשך.

הסרטון שצילמנו עם עופר מחברת Band Pro ומציג את המוצרים של חברת Swit

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *