ראשי חדשות הצצה אל ליין המוצרים החדש של חברת Vanguard

הצצה אל ליין המוצרים החדש של חברת Vanguard

0
0

לאחרונה יצא לנו לבקר במשרדי חברת בנד פרו בתל אביב (במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך שלנו איתם) ולסקור כמה מוצרים שהגיעו לאחרונה לארץ מהליין המעודכן של חברת Vanguard ואנו מביאים אותם היום בפניכם כולל מחירים, פירוט מקיף וגם סרטונים. כבונוס חברת בנד פרו המפתחת בעצמה מספר קווי מוצרים הציגה בפנינו מוצר קטן וחביב הנמצא כעת בפיתוח.

חברת Vanguard חידשה כבר לפני זמן מה את ליין החצובות הקלאסי שלה המכונה Alta Pro והשיקה את ליין ה- Alta Pro 2 וה- Alta Pro 2 plus. הליין הנוכחי שמגיע בימים אלו לישראל (גם אם בעיכוב מה – אנו ראינו אותו לראשונה בתערוכת פוטוקינה לפני מספר שנים) מביא עיצוב חדש לגמרי, זוויתי יותר מקודמו (החלק העליון של הרגליים כמעט מלבני) וכולל שורה של חידושים ומספר לא מבוטל של דגמים. בין השאר בחלק מן הדגמים ישנו מוט מרכזי המסוגל לעבור למצב אופקי (טוב לצילום top down אם כי כמו במוצרים דומים אחרים בשוק, השימוש מוגבל בשל הרגליים של החצובה הנכנסות לפריים), לחצובות שנתות זווית במפרקי הרגליים (משהו שלא ראינו עד כה אצל יצרניות אחרות ומאפשר לחזור בקלות לאותה זווית בכל פעם), סימוני פתיחה וסגירה של הרגליים עצמן (גם זה נוח ושימושי מאד), כמו גם עיצוב חכם של הפתיחה וההסגירה של זוויות הרגליים.

וונגרד מציגה עם הליין גם מספר סוגי ראשים חדשים כולל ראש three-way לצילום סטילס (שיחקנו קצת עם הראש הנ”ל הנראה בסרטון למטה והוא הפתיע מאד לטובה בתנועה החלקה שלו ביחס לכמה ראשים דומים איתם עבדנו בעבר), ראש וידאו קל, ואפילו ראשי “אקדח” (ראש כדורי דמוי אקדח) שואנגרד מוכרת בזכותם (ולא מופיע בסרטון).

בכל הקשור לתמחור המחירים תלויים כמובן בדגם (יש קרוב ל-20 דגמים או קונפיגורציות שונות של ואנגרד – לא ברור כמה מהן ימצאו בסוף את דרכן ארצה) אך המחירים ינועו (לפני מע”מ) בין כ-770 ש”ח לערך לדגמי אלומיניום דוגמת ה- ALTA Pro 2 263AV1209 עם ראש כדורי ועמוד מרכזי אופקי ועד ל-1160 ש”ח לחצובת סיבי פחמן מתקדמת ללא עמוד מרכזי ועם ראש וידאו קל (דגם ALTA Pro 2 263CV).

מלבד החצובות זכינו לראות גם כמה תיקים ביניהם את דגם ה-Alta Fly 48T שהושק לפני כשנתיים. מדובר בתיק בעיצוב ובגודל תיק גב בינוני-גדול אך ללא רצועות גב הכוללת ידית נשלפת וגלגלים בסגנון טרולי. חלקו הפנימי מזכיר מאד את הצבעוניות של ליין תיקי KATA (אולי לא במקרה…) והוא כולל רשת פנימית המונעת נפילת ציוד מהתיק כשהוא פתוח ושני חיבורים שמונעים נפילה של כיסוי התא המרכזי. כמו כן בתיק כיס צד לבקבוק מים או חצובה, מקום למחשב נייד 15″ מרופד בחלק הפנימי, וכיס קדמי גדול עם אפשרות לחיבור חצובה. לתיק ידיות משלושה כיוונים שונים והוא עמיד מאד (כולל למים גם ללא הכיסוי שמגיע איתו).

ה-Alta Fly 48T יימכר בארץ תמורת 1084 ש”ח (לפני מע”מ) והדגם הגדול יותר שלו – Alta Fly 58T – יעלה קצת פחות מ-100 ש”ח יותר.

סרטון קצר שצילמנו עם עופר מנשה מנכ”ל חברת בנד פרו ישראל בנושא ליין המוצרים החדש של Vanguard – חצובות ותיקים

כפי שהזכרנו למעלה לחברת בנד פרו עצמה מספר מוצרים שהיא מפתחת, אחד מהם הוא מטריה קטנה ועמידה שידית האחיזה שלה מסתיימת עם חיבור 1/4″ (חיבור סטנדרטי הקיים למשל בתחתית של כל מצלמה). לחיבור זה ניתן להתאים בקלות מתאמים או אפילו ראש כדורי זעיר ולהציב את המטריה מעל המצלמה כך שתגן מפני טפטוף (הפתרון הזה לא נועד לסערה אבל גשם קל לא ירטיב לכם את המצלמה) או – רלוונטי יותר לארצנו הלוהטת – הגנה מסויימת משמש ישירה – שיכולה – בעיקר בעת צילומים ארוכים על חצובה להלהיט את המצלמה וגם לפגוע בחיי הסוללה).

בשלב זה מדובר באבטיפוס אבל מכיוון שמדובר במוצר פשוט יחסית אפשר להניח שאם התגובות שיקבלו בבנד פרו יהיו חיוביות הוא יגיע לייצור בהמשך השנה. המחיר הצפוי כנראה פחות מ-200 ש”ח.

הצצה קצרה אל מוצר עתידי של בנד פרו: פשוט אך שימושי – מטריה/שימשיה למצלמה 

המוצרים המוזכרים בכתבה (פרט למטריה שכאמור טרם הגיעה לשוק) קיימים אצל היבואן – Band Pro (שימו לב שחלקם טרם עודכן באתר). הכתבה הנוכחית היא חלק ראשון מתוך סדרה בת מספר ידיעות שיופיעו בקרוב כחלק משיתוף הפעולה שלנו עם חברת Band Pro.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *