ראשי חדשות הכרזות מוצרים עדשת סאמיאנג 85mm f/1.4 לניקון F מגיעה לשוק

עדשת סאמיאנג 85mm f/1.4 לניקון F מגיעה לשוק

0
0

לפני מספר שבועות השיקה חברת סאמיאנג עדשה מעניינת וקומפקטית במיוחד למצלמות ניקון בתושבת F. עדשת ה-Samyang 85mm f/1.4 מגיעה בימים אלו לארץ ואנו מביאים בפניכם את הפרטים הרלוונטיים אודותיה.

העדשה החדשה נועדה במיוחד למי שמחפש עדשת פורטרטים קומפקטית וקלה במיוחד במחיר נגיש (בעלת כיסוי FF). לעדשה 9 אלמנטים ב-7 קבוצות (כולל אלמנט אספרי-הירידי יחיד), ציפוי UMC ומרחק פוקוס של 90 ס”מ. קוטר הפילטר עומד על 77 מ”מ, אורכה 74 מ”מ בלבד ומשקלה קליל ביותר – 480 גרם.

בשונה מעדשות העבר של סאמיאנג שהיו כולן ידניות לחברה יש כיום ליין עם יכולות AF (ותמיכה במתאם USB מיוחד המאפשר עדכוני קושחה אם ידרשו בעתיד בכדי להתאים את העדשה למצלמות נוספות או לשפר ביצועים בהמשך). העדשה הנוכחית כוללת מנוע LSM ומתג מעבר בין מצב ידני למצב AF.

חברת סאמינג הייתה גם בין הראשונות בעולם להשיק עדשות עבור ליין ה-Z של ניקון – העדשה הראשונה שהושקה היא ה-14mm F2.8 Z והשנייה היא עדשת ה- MF 85mm f/1.4 Z שתיהן הושקו יחד עם עדשת ה-85 מ”מ הנוכחית (שאלה מעניינת היא כיצד תפעל העדשה הנוכחית על מצלמות Z עם מתאם ניקון מ-F ל-Z – אין לנו תשובות בשלב זה אבל אפשר שבאמצעות מתאם ה-USB תוכל סאמיאנג להוסיף תמיכה כזאת אם היא איננה קיימת בהשקה).

בחו”ל העדשה מתחילה כעת להימכר תמורת כ-700 דולר ובארץ מחירה יעמוד על כ-2600 ש”ח (מחיר השקה של היבואן לחודש מאי).

העדשה המהירה והקומפקטית החדשה של סאמאינג למצלמות ניקון F עם AF

x AF 85mm F1.4 F KV Poster 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *