ראשי חדשות הכרזות מוצרים קנון משיקה את ה-EOS 250D – מצלמת רפלקס קומפקטית במיוחד (עם כוכביות)

קנון משיקה את ה-EOS 250D – מצלמת רפלקס קומפקטית במיוחד (עם כוכביות)

0
0

קנון השיקה גרסה חדשה למצלמת הרפלקס הקטנה ביותר שלה והוסיפה לראשונה יכולות צילום ב-4K, אלא שאלו מגיעות עם לא מעט כוכביות לידן – כל הפרטים.

קנון סוף סוף החליטה לעדכן את מצלמת ה-SL2 (או 200D) הקטנה שלה שפופולארית למדי בקרב לא מעט צלמים מתחילים בשל מחירה הנמוך. על הנייר נראה כאילו למרות החיישן הזהה בקנון הלכו בכיוון הנכון והוסיפו לראשונה במצלמת כניסה בסיסית של קנון – יכולת צילום ב-4K (ב-24/25 פריימים לשנייה). אלא שאם תקראו את האותיות הקטנות תגלו שיכולת זאת מגיעה עם קרופ משמעותי של בערך 2.5X (כלומר אם תשתמשו בעדשה רחבה למשל – היא לא תהיה רחבה יותר בעת צילום ב-4K). מעבר לכך גם יכולת ה-Dual Pixel שקיימת במצלמה ומאפשרת מיקוד רציף איכותי ומדויק בוידאו לא פועלת בעת צילום ב-4K (גם מעקב אחר העין לא עובד בעת צילום וידאו ב-4K). במילים אחרות קיבלנו יכולת צילום ב-4K בעיקר על הנייר.

ה-EOS 250 החדשה – השם צריך להופיע עם *

Canon SL3

למי שנושא ה-4K בוידאו פחות מטריד אותו יגלה שהמצלמה עצמה עברה מספר שידרוגים חשובים – החיישן כאמור נותר 24 מגה פיקסל APS-C אבל המעבד הוחלף ל-DIGIC 8 מה שאולי בכל זאת ישפר מעט את איכות התמונה, קצב הצילום נותר 5 פריימים לשנייה ולמצלמה עדיין יש מסך מגע מפרקי מתהפך בן כמליון נקודות. חיי הסוללה של הדגם החדש הם אולי נקודת האור המרכזית – למעלה מ-1000 תמונות לכל טעינת סוללה (כמעט כפול מהדגם הקודם – מרשים למצלמת כניסה – שימו לב כי מספר זה עולה דרמטית בעת שימוש בעינית האופטית ויורד משמעותית בעת שימוש במסך). מעבר לכך מערכת הפוקוס של המצלמה נותרה בסיסית מאד כשהייתה עם 9 נקודות פוקוס בלבד.

המצלמה החדשה שוקלת פחות מחצי ק”ג, היא כוללת WIFI ו-BT ומחירה בחו”ל יעמוד על כ-600 דולר (גוף בלבד).

הצצה ראשונה אל ה-SL3/EOS 250D של חברת B&H

סרטון רשמי של קנון על המצלמה

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *