ראשי חדשות Kickstarter SwitchPod: החצובה המתקפלת לוולוגרים

SwitchPod: החצובה המתקפלת לוולוגרים

0
0

מדי פעם מגיע מוצר שפותר בעיה פשוטה באופן שגורם לנו לתהות כיצד לא חשבו על כך קודם – ה-SwitchPod הוא בדיוק מוצר שכזה שפותר בעיה של לא מעט וולוגרים המשתמשים בחצובת יד (לרוב גורילהפוד) בכדי להחזיק את המצלמה. הוא נפתח בקלות ממצב של אחיזה למצב חצובה, הוא חזק, קל ובעיקר דק מאד וניתן לשאת אותו כמעט בכל תיק והוא מוצע כרגע באתר קיקסטרטר והספיק לגייס בתוך זמן קצר את כל הכסף הדרוש לייצורו.

ה-SwitchPod הוא לא תחליף מלא לגורילהפוד – הוא לא יחזיק לכם את המצלמה על עמוד או עץ והוא גם קצת מוגבל באופן שבו הוא יכול לעמוד על קרקע לא ישרה (וגם לא תוכלו להציב אותו קרוב יחסית לקרקע לתמונת תקריב או ליציבות מוגברת). אבל למרות המגבלות הללו נראה שה-SwitchPod הוא באמת פיתרון עדיף למי שמחפש מוצר שמשלב אפשרות של צילום עצמי עם מצלמות (הוא יעבוד מצוין גם עם סמרטפון אם תרצו) וצריך גם דרך נוחה ומהירה להניח את המצלמה על השולחן ולהמשיך לצלם (ראו בהמשך סרטון של הוולוגר פיטר מקינון שמדגים בדיוק את מהירות המעבר ממצב וולוגינג למצב חצובה).

ה-SwitchPod במצב וולוגינג

SwitchPod in hand

ה-SwitchPod הוא מוצר פשוט אבל כזה שדרש לא מעט חשיבה בשלב הפיתוח (שנמשך כבר כמעט שנה) – הוא עשוי אלומיניום ולכן הוא קל מאד (315 גרם) וגם מתקפל לעובי דק מאד שמאפשר להכניס אותו כמעט לכל תיק צילום (לצד המחשב הנייד או במנשא הצד לחצובה ואפשר אפילו לחבר אותו עם שאקל לתיק). המצלמה מתחברת אליו באמצעות חיבור חצובה רגיל (בורג 1/4″ 20 סטנדרטי) אבל את ההברגה עצמה תעשו באמצעות סיבוב פיסת מתכת עגולה מתחת למצלמה – מהיר ונוח. מה שלא תקבלו עם ה-SwitchPod הוא ראש כדורי – אין בעיה להוסיף אחד כזה לגמישות משופרת בזוויות הצילום, אבל אל תשכחו שלרוב הראשים הכדוריים חיבור תחתון של 3/8″ 16 ולכן תצרכו כנראה מתאם קטן ל-1/4″ 20 (כזה למשל). עוד משהו נחמד שהוסיפו המפתחים של ה-SwitchPod הוא חיבור לאביזרים נלווים על הרגליים (שוב חיבור 1/4″ 20 סטנדרטי) מה שמאפשר לכם להוסיף למצלמה תאורה/מיקרופון או מוניטור. אגב תוכלו כמובן להשתמש ב-SwitchPod במצב חצובה גם בשביל להחזיק תאורה קטנה או מוניטור אם תרצו.

ניתן לתמוך (ולהזמין) את ה-SwitchPod בעמוד הקיקסטרטר של הפרויקט תמורת כ-80 דולרים (לא כולל משלוח).

הסרטון הרשמי של יוצרי ה-SwitchPod 

פיטר מקינון מתלהב מה-SwitchPod

הוולוגר לוי אלן ( Levi Allen) עם ה-SwitchPod ומה שאפשר לעשות איתו

סרטון בונוס: למי שחשב אי פעם על פיתוח מוצרים באופן כללי – אחד מיוצרי הפרויקט מדבר על התהליך שהוליד את ה-SwitchPod

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *