ראשי חדשות אתר פוטוקינה 2018: השאלות שלכם

פוטוקינה 2018: השאלות שלכם

0
0

בשבוע הבא תיפתח בקלן שבגרמניה תערוכת פוטוקינה 2018 ואנחנו נהיה שם בכדי לסקר בהרחבה. כמו בכל תערוכה אנו נערוך סדרה של ראיונות ואנו רוצים השנה לראשונה באופן מסודר לפתוח את הבמה לשאלות שלכם.

כמעט בכל שנתיים בעשור האחרון צוות מגה פיקסל יצא לתערוכת פוטוקינה (תערוכת הצילום הגדולה בעולם) בכדי להביא לכם סיקור נרחב וייחודי מן התערוכה ומכל ההכרזות הגדולות המלוות אותה. כך אנו מתכננים גם לעשות השנה והפעם עם יותר ראיונות וסרטונים שיפורסמו במהלך התערוכה (וביתר שאת אחרי שנשוב ארצה).

השנה אנו רוצים לפתוח את התערוכה ואת סדרת הראיונות הצפויים לנו בה לשאלות שלכם. כבר הספקנו לקבוע ראיונות עם מרבית החברות המובילות – קנון, ניקון, סוני, סיגמא, לייקה, צייס, מנפרוטו ואנו עובדים מול מספר יצרניות נוספות בכדי להכניס גם אותן ללו”ז אם יתאפשר.

בפעמים שעברו אנחנו הכנו את השאלות והעלנו אותן בפני נציגי החברות וגם הפעם אנו מתכננים שורה של שאלות טכניות/טכנולוגיות וגם שיווקיות אבל רוצים לאפשר גם לגולשים שלנו מהארץ ומהעולם להציג שאלות משלם.

אתם יכולים לשאול כל דבר אבל קחו בחשבון שהזמן של היצרניות יקר (וגם אנו מוגבלים בזמן במסגרת הראיונות בתערוכה), שאעלות העוסקות במוצרים שטרם הוכרזו לא יקבלו כנראה תשובה ובאופן כללי כדאי להפעיל שיקול דעת ביחס למה בוחרים לשאול.

את השאלות שלכם אתם יכולים להוסיף בתגובות כאן באתר, בעמודי הפייסבוק שלנו או בתגובות לסרטון היוטיוב שהכנו עבור אתר הבת שלנו LensVid ואנחנו נבחר את השאלות הרלוונטיות ביותר שלטעמנו יש להן את הסיכוי הרב ביותר לזכות בתשובה.

הציעו את השאלות שלכם – פוטוקינה 2018 – יש לכם שבוע בלבד

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב אתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *