ראשי חדשות פוטושופ: הצצה אל העתיד הקרוב – חידושים צפויים ב-Content-Aware Fill

פוטושופ: הצצה אל העתיד הקרוב – חידושים צפויים ב-Content-Aware Fill

0
0

אדובי אוהבת לשחרר סרטונים קצרים המציגים יכולות עתידיות של תוכנותיה השונות. הסרטון ששוחרר על ידה בימים האחרונים מציג יכולות חדשות של אחד הכלים השימושיים (והחזקים) ביותר של פוטושופ – ה-Content-Aware Fill אשר צפויים להגיע בגרסה הבאה של התוכנה.

Content-Aware Fill הוא אחד הכלים הכי חזקים של פוטושופ (לדעתנו לפחות) ואנו עושים בו שימוש תדיר. מדובר בכלי שעבר כבר מספר שיפורים לאורך השנים אבל נראה שהשיפור הצפוי בגרסה הבאה של פוטושופ הוא המשמעותי ביותר עד כה.

מן הפרטים שניתן לראות בסרטון למטה אדובי סוף סוף התייחסה למה שאנו רואים כאחד החסרונות הבולטים של ה-Content-Aware Fill. עד כה היה מדובר בכלי שהוא בגדר “שגר ושכח” והיכולת של המשתמש לשלוט על התוצאה הייתה מצומצמת מאד. נראה כעת שאדובי יצרה ממשק חדש שמאפשר הרבה יותר שליטה בתכונות השונות של הכלי ולבחור אזורים ספציפיים מהם תיבחר התוצאה (ולא פחות חשוב להגדיר אזורים בהם התוכנה לא תתחשב, מה שלרוב היה גורם עד כה לבעיות עם הכלי באזורים מורכבים מאד בתמונה).

כעת ניתן לבחור את המקור – Content-Aware Fill

Adobe Photoshop content aware

בנוסף תמצאו בממשק החדש אפשרויות לסיבוב, מראה, והתאמות נוספות כמו גם צורת עבודה “לא הרסנית” חדשה.

אנחנו כבר לא יכולים להמתין להשקת הגרסה החדשה ונעדכן ברגע שזאת תושק.

הסרטון של אדובי מציג חלק מהיכולות החדשות של ממשק ה-Content-Aware Fill המתכונן

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *