ראשי חדשות הכרזות מוצרים ניקון מאשרת רשמית – אנו מפתחים ליין מצלמות מקצועיות חסרות מראה

ניקון מאשרת רשמית – אנו מפתחים ליין מצלמות מקצועיות חסרות מראה

0
1

יומיים לערך אחרי שפרסמה סרטון רשמי קצר בו נראתה (באופן לא הכי ברור יש לומר) המצלמה חסרת המראה העתידית של החברה, מכריזה ניקון באופן רשמי על פיתוחה וכן על פיתוח מתאם לעדשות F-mount.

עברו יומיים מאז פרסמה ניקון את הסרטון בו הוצגה לראשונה (באופן די מטושטש) המצלמה חסרת המראה העתידית שלה וכעת מגיעה גם ההכרזה הרשמית מהחברה היפנית (ואתר ייעודי). ההכרזה לא כוללת יותר מידי מידע פרט לעובדה שהחברה עובדת גם על מתאם שיעבוד עם עדשות ניקון הקיימות (כלומר ניקון אכן מתכננת תושבת חדשה לגמרי למצלמות חסרות המראה כפי שדיווחנו כאן) וכי היא ממשיכה במחויבות שלה גם למצלמות הקיימות (ולקהל הלקוחות הגדול שלה העושה שימוש בהן).

תמונת טיזר של המצלמה העתידית (אחת מהשתיים המתוכננות ככל הנראה)

Nikon mirrorless camera teasser

בנתיים פורסמו ברשת תמונות (לא רשמיות) ראשונות של המצלמה עצמה – שנראית בהחלט חיצונית כמזכירה במעט את סדרת ה-A7 של סוני. אנו נמשיך לעקוב – ההכרזה המלאה צפויה כנראה בעוד מספר שבועות בהתבסס על נסיון העבר (מקור: nikonrumors):

Nikon mirrorless full frame camera4 1

פרטים נוספים (מפרט, הסרטון הרשמי וכו’) בידיעה הקודמת שלנו בנושא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *