ראשי חדשות הכרזות מוצרים סוני משיקה את ה-RX100 VI – מצלמת הסלפי האולטימטיבית?

סוני משיקה את ה-RX100 VI – מצלמת הסלפי האולטימטיבית?

0
0

אמש השיקה חברת סוני את המצלמה השישית בסדרת ה-RX100 והיא מביאה עימה מספר חידושים מעניינים שלא היו עד כה חלק מהליין של סוני.

סדרת ה-RX100 היא אחת מהפופולאריות ביותר של סוני מזה לא מעט שנים. היא מביאה עימה חיישן גדול יחסית (1″) בגוף זעיר בשילוב תכונות מתקדמות רבות אחרות, כאשר כל דגם חדש בסדרה מוסיף שורה של תכונות חדשות.

בדגם השישי השינוי המרכזי הוא עדשה חדשה וארוכה יותר – 24-200 מ”מ (שווה ערך ב-35 מ”מ) אשר עדיין מצליחה לשמור על גוף קומפקטי מאד. סוני הייתה צריכה להתפשר מעט על הצמצם (f/2.8-f/4.5) אבל מדובר בפשרה סבירה יחסית עבור קהל היעד של המצלמה. עוד שינויים מעניינים בדגם החדש כוללים מערכת פוקוס חדשה ומשופרת בעלת 315 נקודות (מבוססות פאזה) ומעבד המגיע היישר מהליין המתקדם החדש (ה-A7III). למצלמה החדשה מסך מגע ולראשונה מדובר במסך מתהפך (180 מעלות למעלה) מה שמאפשר צילום סטילס או וידאו סלפי נוח (משהו שסוני התעקשה לא לעשות באף אחת מהמצלמות שלה בשנים האחרונות).

ה-RX100 VI החדשה

RX100 VI front

מעבר לכך יש מספר שיפורים בתחום הוידאו (4K כבר ראינו בדורות הקודמים וגם צילום בהילוך איטי) אבל כאן נוספה גם יכולות צילום ב-HDR למי שהדבר רלוונטי עבורו (תצטרכו מסך התומך בטכנולוגיה בכדי להנות מהצבעוניות) ויש גם שיפורים קטנים כמו עינית שנכנסת פנימה בלחיצת כפתור (אין צורך לדחוס אותה פנימה כבעבר).

בסרטון הבא חברת B&H ערכה שיתוף פעולה עם סוני בה נציג חברת סוני מסביר חלק מהתכונות של המצלמה החדשה

מחירה של ה-RX100 VI אינו זול – כ-1200 דולרים בארה”ב (מחיר גבוה יותר מה-A6500 כיום ללא עדשה) מה שמקשה במידה רבה להמליץ עליה למי שאינו חייב מצלמה קומפקטית במיוחד ויש לו יכולת לשלם סכום נכבד שכזה.

סרטון רשמי של סוני אודות ה-RX100 VI

מלבד המצלמה, סוני השיקה מוצר מעניין נוסף שאמור להתאים לא רק לדגם החדש, אלא לכל סדרת ה-RX100 (וגם ל-RX0 – אנו לא יודעים לומר בוודאות האם יעבוד גם עם דגמים אחרים של סוני בשלב זה). מדובר בידית אחיזה המשלבת כפתור צילום סטילס, וידאו וזום והיא מאפשרת פתיחה לחצובה שולחנית זעירה – בהחלט שימושי מאד. המחיר – 100 דולרים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *