ראשי חדשות LaCie משיקה כונן כפול מוקשח עם קורא כרטיסים

LaCie משיקה כונן כפול מוקשח עם קורא כרטיסים

0
0

חברת LaCie השיקה לפני קצת יותר משבוע כונן כפול נייד (בקונפיגורציית RAID), מוקשח הכולל קורא כרטיסי SD מובנה. הכונן המכונה Rugged RAID Pro הוא עדכון לגרסה קודמת של אותו כונן של החברה והוא מביא עימו מספר שיפורים נוספים.

את ה-Rugged RAID של חברת LaCie סקרנו כאן לפני כשנתיים לערך (ראו ביקורת באתר הבת שלנו באנגלית) והתרשמנו. אלא שמאז עולם האחסון הנייד עבר לא מעט שינויים, בין השאר עם כניסת חיבורי ה-USB-C וה-TB3, וכמובן העליה בשימוש באחסון מבוסס SSD (אנו אגב צפויים לפרסם בקרוב מספר ביקורות על מוצרי אחסון ניידים מבוססי SSD כאן באתר).

ה-Rugged RAID Pro החדש והמעודכן של LaCie 

LaCie Rugged RAID Pro interface

אז מה בדיוק התחדש ב-Rugged RAID Pro ביחס לדור הקודם ומה נותר זהה? הינה הרשימה:

  • הנפח והמהירות נותרו זהים לדגם הקודם (4TB בקונפיגורציית RAID 0) וקצב העברה של עד 240 מגה בייט לשנייה.
  • החיבוריות לעומת זאת השתנתה – בדגם החדש תמצאו USB-C לעומת TB2 בדגם הקודם (בשני המקרים ניתן לחבר גם 0.USB-3 רגיל עם כבל מתאים המגיע עם הכונן).
  • הדגם החדש מעט פחות עמיד לנפילות (1.2 מטר לעומת 1.5 בדגם הקודם) אבל הוא דק יותר וקל יותר.
  • כולל קורא כרטיסי SD מובנה (שימו לב כי הקורא אינו מסוגל להעביר מידע מכרטיס הזיכרון לכונן כשזה איננו מחובר למחשב – וזאת בשונה מה-LaCie DJI Copilot שנועד בדיוק לכך).
  • המחיר הצפוי – 350 דולרים (כולל חודש חינם של  Adobe Creative Cloud).

סרטון רשמי של חברת LaCie המציג את הכונן החדש

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *