ראשי חדשות אדובי מציגה: בחירת עצמים בקליק עם בינה מלאכותית – בקרוב בפוטושופ

אדובי מציגה: בחירת עצמים בקליק עם בינה מלאכותית – בקרוב בפוטושופ

0
0

אחד מכיווני הפיתוח המרכזיים של חברת אדובי בשנים הקרובות צפוי להיות שילוב יכולות בינה מלאכותית בתוך התוכנות שלה בכדי לסייע בביצוע מטלות מורכבות. בסרטון חדש שפורסם היום הציגה אדובי את אחד הפיתוחים החדשים שלה הנמצא בצינור וצפוי לאפשר בחירה של עצמים פשוט באמצעות לחיצה עליהם באיכות גבוהה משמעותית מבעבר.

בפוטושופ מגוון כלים לבחירה, רובם עובדים באמצעות זיהוי ניגודיות או בצורה ידנית כזו או אחרת. בסרטון החדש שפורסם היום הוצג כלי בחירה לעצמים (בני אדם, בעלי חיים אבל אין מניעה שגם עצמים אחרים יוכלו להנות מן הכלי – הכל בתלות ביכולות הלימוד של האלגוריתם שפיתחו באדובי) אשר מזהה את העצם ומסוגל באמצעות לחיצה עליו לאפשר בחירה מדוייקת למדי.

סרטון ההדגמה של אדובי – טכנולוגיית בינה מלאכותית לבחירה בדרך לפוטושופ

מצפיה בסרטון ברור לגמרי כי לא מדובר עדיין בבחירה מושלמת (שימו לב למשל לבחירת השיער של הבחורה מימין בדקה 1:28), ובכל זאת מדובר על כלי שיכול לחסוך זמן יקר ולבצע את הבחירה הראשונית והוא יהיה זמין גם בתוך סביבת העבודה של ה-select and mask בפוטושופ מה שיאפשר לבחור משם בקלות ואז לבצע את ה”עידון” הנדרש שם.

בחירה הודות לבינה מלאוכתית – פוטושופ AI

Photoshop-AI

השלב הבא יהיה כמובן יכולות בינה מלאכותית שיאפשרו שיפור משמעותי של הבחירות – בעיקר בבחירות מורכבות דוגמת שיער אשר גם היום דורשות השקעת זמן ועבודה במקרים רבים בכדי לאפשר דיוק טוב – אין ספק שבשנים הקרובות נראה יותר שילוב של יכולות בינה מלאכותית שיחסכו לנו זמן ויאפשרו גם למי שפחות מיומן לבצע פעולות שעד כה היו שמורות למקצוענים בלבד.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *