ראשי חדשות סמסונג משיקה את ה-T5 – כונן SSD זעיר ומהיר במיוחד

סמסונג משיקה את ה-T5 – כונן SSD זעיר ומהיר במיוחד

0
1

חברת סמסונג השיקה מוקדם יותר השבוע את ה-T5, כונן SSD באורך 7 ס”מ עם חיבור USB C וקצב העברת נתונים מהיר במיוחד – אידאלי עבור מי שזקוק להתקן אחסון מידע זעיר ומהיר לתמונות ובעיקר סרטונים (כולל עריכה של סרטונים ברזולוציה גבוהה ואולטרה גבוהה בדרכים).

ה-T5 הוא השלישי בסרת כונני ה-T הזעירים של סמסונג. הראשון הושק ב-2015 (T1) ושנה מאוחר יותר כבר השיקה סמסונג בתערוכת CES את הדגם השני בסדרה (T3 – ראו ידיעה) עם קצבי העברה גבוהים אף יותר.

ה-T5 הזעיר של סמסונג

Samsung-T5-size

הדגם החדש מביא עימו כמה שיפורים המרכזם חיבור USB-C (ההתקן מגיע עם כבל USB-C ל-USB-C וגם USB-C ל-USB-A למי שהחיבור החדש לא זמין לו – קחו בחשבון שבמקרה של כבל USB-A גם בפורמט 3.1 סביר שתקבלו מהירויות נמוכות יותר מבחיבור USB-C). אם אנו מדברים על מהירות הדגם החדש מסוגל להגיע למהירויות העברה (קראיה וכתיבה של סביב 530 מגה בייט לשנייה על פי סמסונג – בערך 100 מגה בייט לשנייה יותר מדגם ה-T3).

מבחינת מחירים מדובר על סכומים שמתחילים מכ-130 דולרים לנפח של 250 ג’יגה בייט ומטפסים עד כ-800 דולרים לנפח של 2TB (פי 10 בדיוק מכונן מכאני נייד של WD לדוגמא – אך כמובן עמיד יותר ובעיקר מהיר הרבה יותר).

  • Samsung 250GB T5 Portable Solid-State Drive – $130
  • Samsung 500GB T5 Portable Solid-State Drive – $199
  • Samsung 1TB T5 Portable Solid-State Drive – $397
  • Samsung 2TB T5 Portable Solid-State Drive – $797

בעבר לא היה יבוא רשמי של דגמי ה-T של סמסונג – אנו מקווים שהיבואנים הרשמיים ישנו את דעתם כעת ואנו ננסה להשיג מוצר לבדיקה ברגע שנוכל.

סרטון רשמי קצר המציג את ה-T5 של סמסונג

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *