ראשי חדשות הכרזות מוצרים טמרון משיקה את עדשת הסופר זום הארוכה אי פעם

טמרון משיקה את עדשת הסופר זום הארוכה אי פעם

0
0

חברת טמרון השיקה הבוקר את עדשת הסופר זום למצלמות רפלקס בעלת הזום הגדול ביותר אי פעם – למעלה מ-22X.

חובבי עדשות ה-All-Around וודאי ישמחו לשמוע כי טמרון השיקה היום עדשת זום קומפקטית יחסית בעלת טווח גדול ואורך מוקד נדיב במיוחד המתחיל ב-18 מ”מ ומגיע עד לא פחות מ-400 מ”מ.

העדשה מיועדת למצלמות קרופ (APS-C) של ניקון או קנון, אורכה 124 מ”מ (כשהיא סגורה), היא בעלת מרחק פוקוס מינימאלי של 45 ס”מ, ויחס הגדלה מקסימאלי של קצת יותר מ-1:3 (לא רע למי שמחפש על הדרך גם הגדלת מאקרו סבירה). משקלה של העדשה עומד על כ-710 גרם.

מתארכת – טמרון 18-400 מ”מ

tamron 18-400-2

התיכנון האופטי של העדשה מורכב מ-16 אלמנטים ב-11 קבוצות כולל אלמנטים אספריים ואספריים היברידיים (כמו גם אלמנטים מסוג ED).

נזכיר כי טמרון הובילה גם עד כה את הקטגוריה עם עדשת ה-16-300 מ”מ שלה (ראו ביקורת שלנו) וכאן אנו רואים התפתחות – הסרה של 2 מ”מ מהזווית הרחבה לטובת צלמים הרוצים אורך מוקד ארוך עוד יותר.

כפי שאפשר לצפות לזום ולאורך המוקד הגדולים יש גם חסרונות – המרכזי שבהם הוא הצמצם – f/3.5-f/6.3 (אנו מניחים שתקבלו f/6.3 או קרוב לכך על פני חלק גדול מטווח העדשה). הדבר צפוי להגביל את העדשה לצילום בתנאי תאורה טובים יחסית.

לעדשה מנוע פוקוס מסוג HLD שאמור לאפשר פוקוס “מדויק ושקט” על פי החברה, ומייצב מובנה ומעבר לכך יש גם דיאפרגמה אלקטרונית בגרסת הניקון ותמיכה בהתקן ה-USB של טמרון לעדכוני קושחה ושינוי הגדרות (בדומה לזה של סיגמא).

לגבי המחיר – העדשה צפויה להימכר תמורת כ-650 דולרים מהחודש הבא.

הטמרון 18-400mm F3.5-6.3 Di II VC HLD

tamron 18-400-1

אגב, על פי השמועות טמרון צפויה להשיק גם עדשת 24-70 מ”מ חדשה בזמן הקרוב – אנחנו נמשיך לעקוב ונדווח לכם.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *